حجت الاسلام یداله صفری در حاشیه مراسم سینه زنی و عزاداری مردم گرمی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: جسم مطهر نبی مکرم اسلام در میان ما نیست ولی سیره رفتاری آن حضرت بهترین الگوی زندگی فردی و اجتماعی همه ما است. […]

حجت الاسلام یداله صفری در حاشیه مراسم سینه زنی و عزاداری مردم گرمی همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن (ع) در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان اظهار کرد: جسم مطهر نبی مکرم اسلام در میان ما نیست ولی سیره رفتاری آن حضرت بهترین الگوی زندگی فردی و اجتماعی همه ما است.

وی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام به عنوان انسان کامل همه امتیازات قومی و قبیله‌ای را ملغی اعلام کرد و فرمود: تنها امتیاز انسان نزد خداوند تقوا و پرهیزکاری است.

سیره و مکتب پیامبر اکرم (ص) راه گشای زندگی بشریت است

حجت الاسلام صفری عنوان کرد: رنگ رخسار آن حضرت هنگام وضو تغییر و از خوف الهی مثل درخت بید می‌لرزید. ایشان دارای اخلاق کریمه بودند، همه مردم را گرامی می‌داشت و سخنان هیچکس را قطع نمی‌کرد به مردم عشق می‌ورزید و به حل مشکلات نیازمندان اهتمام و تلاش می‌ورزید.

سیره و مکتب پیامبر اکرم (ص) راه گشای زندگی بشریت است

وی معرفت و تبیین سیره پیامبر اسلام و امام حسن (ع) را برای آحاد مردم جامعه ارزشمند و مفید دانست و همگان را به الگو گرفتن از آن حضرت در تمام شئون زندگی دعوت کرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، جمع کثیری از مردم مسلمان شهرستان گرمی در سالروز رحلت جان سوز نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با حمل پرچم‌های عزا و راه‌اندازی دسته عزاداری در خیابان‌ها سوگواری کردند.

عزاداری، سینه زنی و قرائت زیارتنامه حضرت رسول (ص) از سایر آئین‌های برگزار شده در گرمی بود.

سیره و مکتب پیامبر اکرم (ص) راه گشای زندگی بشریت است

انتهای پیام/

منبع