به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت السلام ولی نظر پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به سفارش حضرت امیرالمومنین (ع) باید در پایبندی به تقوا در اداره کشور و سیاست مداومت داشت چرا که اداره کشور بدون تقوا و رعایت حق‌الناس نتیجه‌ای جز انحراف و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت السلام ولی نظر پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به سفارش حضرت امیرالمومنین (ع) باید در پایبندی به تقوا در اداره کشور و سیاست مداومت داشت چرا که اداره کشور بدون تقوا و رعایت حق‌الناس نتیجه‌ای جز انحراف و انحطاط جامعه و نابودی ارزش‌های انقلاب ندارد.

وی به اخلاق زیبا اشاره کرد و گفت: انسان باید اخلاق زیبا داشته باشد یکی از پیشرفت‌های جهان اسلام اخلاق زیبای حضرت پیامبر بود.

خطیب جمعه نمین بیان کرد: ما دو نوع دشمن داریم یک دشمن ظاهری ۲ دشمن بیرونی، اگر با این دشمنان مبارزه کنیم کشور رشد و پیشرفت خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نظرپور یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای هسته‌ای را گرامی داشت و تصریح کرد: رئیس انرژی اتمی در ایران به سر می‌برد و تصمیم گیری بر عهده‌ی مسئولان کشور است اما حرف زدن و وارد مذاکره شدن با استکبار سخت است چرا که آن‌ها حیا ندارند و به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل جوانان ما را ترور می‌کنند آنها به چه حقی ژاپن را بمباران کردند و کشور ایران را تحریم می‌کنند بر اساس کدام قانون این اقدامات را انجام می‌دهند.

امام جمعه نمین همچنین خاطرنشان کرد: دشمنان کشور ایران نقاط ضعف ایران بزرگنمایی می‌کنند اما مشکلات خودشان را مخفی نگه می‌دارند و عده‌ای از دشمنان داخلی هم به آنها بها می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع