منتخب مردم گرمی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان در داخل و خارج، همیشه یار و یاور مردم بوده است.

به گزارش آذرمغان، ولی اسماعیلی، منتخب مردم گرمی با حضور در سپاه ناحیه گرمی از تلاش‌های این مجموعه در ستاد پیشگیری کرونا قدردانی کرد.

او با بیان اینکه سپاه در همه عرصه های حساس و برهه‌های مهم انقلاب اسلامی فعالانه وارد عرصه شده است، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان در داخل و خارج، همیشه یار و یاور مردم بوده است.

او با اشادره به تلاش های سپاه در تهیه و تامین مواد ضد عفونی و ماسک برای مردم افزود: سپاه با تمام توان در جبهه مقابله با کرونا به میدان آمد.

منتخب مردم گرمی در مجلس یازدهم رزمایش بزرگ کمک مومنانه را ستود و گفت: از این طرح به جد حمایت و استقبال می کنیم.

اسماعیلی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران به ویژه نیروهای رشید و دلاور سپاه و خانواده های بزرگوار آنان تبریک گفت.

منتخب مردم گرمی با دعوت مردم و خیرین به مشارکت در طرح کمک مومنانه، خود نیز با اهدای ۳۰ میلیون ریال، از این طرح حمایت کرد.

 

 

در این نشست سرهنگ رحیمی فرمانده سپاه گرمی نیز از اهتمام و توجه و ورود منتخب مردم گرمی به موضوع مهم ویروس کووید ۱۹ بعنوان تهدید سلامت مردم قدردانی و آمادگی سپاه برای همکاری در این زمینه را اعلام کرد.

انتهای پیام/