به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه چهارشنبه در بازدید از نانوایی‌ها و کارخانه آرد اردبیل اظهار کرد: برای دسترسی راحت مردم به نان، ساعت پخت در نانوایی‌های اردبیل افزایش یافته است. وی با اشاره به افزایش سهمیه آرد شهرستان اردبیل تصریح کرد: این امر تا حدودی […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان به نقل از مهر، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه چهارشنبه در بازدید از نانوایی‌ها و کارخانه آرد اردبیل اظهار کرد: برای دسترسی راحت مردم به نان، ساعت پخت در نانوایی‌های اردبیل افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش سهمیه آرد شهرستان اردبیل تصریح کرد: این امر تا حدودی دغدغه مردم و شهروندان را در تهیه نان برطرف کرده است.

فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر میانگین سهمیه آرد در شهرستان اردبیل ۱۳ کیلوگرم به ازای هر نفر برآورد شده که میانگین کشوری ۸.۵ کیلوگرم است.

اعتماد اعجازی از ساماندهی توزیع نان برای دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: ساعات پخت برای دستگاه‌های اداری و واحدهای تولیدی نیز در اردبیل مجزا شده و به صورت شبانه است.

وی با اشاره به اینکه در بیش از ۹۰ درصد نانوایی‌های اردبیل دستگاه کارتخوان نصب شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده، از تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌های اردبیل کاسته شده و کیفیت نان نیز ارتقا یافته است.

فرماندار اردبیل از تشدید نظارت بر نانوایی‌ها برای جلوگیری از تخلفات در اردبیل خبر داد و بیان کرد: در این زمینه نانوایی‌های متخلف جریمه و نانوایی‌هایی که خدمات‌رسانی مناسب دارند، تشویق می‌شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر