معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: سند جامع جوانان در استان اردبیل تهیه و تدوین شده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بهروز ندائی عصر یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در اردبیل اظهار کرد: در این سند سعی شده تا ابعاد مختلف نیازمندی جوانان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اشتغال، ازدواج و تشکیل و قوام زندگی به همراه تأمین اوقات فراغت مورد توجه قرار گیرد تا به شکل جامع و کامل نیازمندی‌های جوانان مورد توجه قرار گرفته و برای حل مشکلات هدف‌گذاری درست انجام شود.

وی تصریح کرد: قرار شد اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان این سند را به مدت یک هفته مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهند تا با ارائه پیشنهادات، نظرات سازنده و راهگشا در جلسات آینده سند جامع جوانان به صورت جامع و کامل اصلاح و بازنگری شده و به تصویب نهایی برسد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با گرامیداشت هفته ازدواج و فرا رسیدن روز ملی ازدواج به میمنت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: برای جوانان ما شایسته‌ترین الگو زندگی پاک، ساده و بی‌آلایش امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) است که می‌تواند برای سعادتمندی آنها چراغ راه و مسیر روشنی باشد.

ندائی به موضوع مهم اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان اشاره کرد و افزود: در این سه حوزه مدیران و دستگاه‌های مرتبط باید هدف‌گذاری خود را به صورت مشخص و سالانه اعلام کنند تا در پایان سال این برنامه‌ریزی و اهداف به دست آمده به صورت شفاف تبیین و تشریح شود.

وی از همکاری خوب بانک‌های عامل به ویژه بانک‌های قرض‌الحسنه در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته در حوزه پرداخت تسهیلات به زوج‌ها، اهدای جهیزیه، تأمین مسکن و همچنین اشتغال پایدار برای جوانان اقدامات خوبی انجام شده و یا در مرحله انجام است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: در هر سه حوزه هدف‌گذاری اصلی تسهیل‌گری است که انتظار می‌رود بر اساس برنامه ابلاغی کشوری و استانی اهداف و برنامه‌ریزی‌ها به شکل کامل و جامع تحقق عینی پیدا کند.

انتهای پیام/