سیدمحمد مولوی در گفتگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اظهار کرد: «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه هفته جاری با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر دیدار بسیار خوبی را انجام داد. وی با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه، افزود: […]

سیدمحمد مولوی در گفتگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اظهار کرد: «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه هفته جاری با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر دیدار بسیار خوبی را انجام داد.

وی با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای همسایه، افزود: موضوعات مختلف دو جانبه به ‌ویژه توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین رفع برخی موانع احتمالی و ضرورت سرعت بخشیدن به توسعه هرچه بیشتر مناسبات از محورهای دیدارهای وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه قطر بود.

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و قطر عنوان کرد: اسفندماه سال گذشته ۱۴ سند همکاری و تفاهم‌نامه با حضور رئیس جمهور کشورمان و امیر قطر در دوحه به امضا رسید که رویدادی مهم تلقی می‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای افزایش مبادلات تجاری ایران و قطر باید دولت حمایت‌های لازم را از بخش خصوصی داشته باشد و با رفع بروکراسی‌های اداری در راستای گسترش صادرات گام‌های مثبت برداشته شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار