رئیس دادگاه کیفری یک استان اردبیل گفت: سرکشی و بازدید از کلانتری‌های اردبیل به منظور حفظ حقوق شهروندان باید به صورت دقیق و منظم انجام شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، امیر اصلان حسینیان در بازدید از تعدادی از کلانتری‌های اردبیل اظهار کرد: هیئت نظارت بر حسن اجرای قانون احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی در اجرای دستورالعمل‌های واصله از قوه قضائیه با برگزاری جلسات متعدد تخصصی در موضوعات مرتبط تشکیل شده و خروجی‌های بسیار مؤثری در زمینه نظارت بر ضابطین در جهت حسن خدمت رسانی به آحاد مردم دارد.

وی افزود: در اجرای مصوبات این جلسات بازرسی‌های منظمی در سراسر استان وجود دارد که این بار در راستای اجرای ماده ۷ دستورالعمل اجرایی بند ۱۵ قانون، به کلانتری‌های متعددی در سطح شهر استان سرکشی قرار گرفت.

این مسئول ضمن تقدیر ویژه از زحمات تمامی مسئولین و کادر کلانتری‌های مورد بازدید تصریح کرد: بازدید از قسمت‌های مختلف مربوط به خدمت رسانی در کلانتری‌ها، تحت نظرگاه‌ها از نظر امکانات و کیفیت موجود، بازدید از دفاتر گزارش و بررسی روند اجرای دستورات قضائی از دیگر اقدامات صورت گرفته در این بازدید ۴ ساعته بود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم استان آگاه باشند که خادمان آنها در تشکیلات قضائی استان علاوه بر تلاش روزافزون در رسیدگی عادلانه، دقیق و سریع به پرونده‌های قضائی، بر تمامی ضابطین خود نیز نظارت‌های مستمر و دقیقی دارند تا محصول نهایی خدمات تشکیلات قضائی استان که همانا عدالت و در نهایت امنیت است کاملاً برای عموم قابل لمس باشد.

انتهای پیام/