به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم که بعد از ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد، از زحمات ۱۹ ماهه شهرام حبیب‌زاده در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قدردانی و علی محمدیان با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این مراسم که بعد از ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد، از زحمات ۱۹ ماهه شهرام حبیب‌زاده در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قدردانی و علی محمدیان با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در این مراسم با اشاره به خدمات رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی در دوره حساس مدیریتی بیماری کرونا اظهار کرد: در سخت‌ترین شرایط عهده‌داری مسئولیت یک اقدام جهادی و پرریسک است که رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی با قبول این مسئولیت سعی کرد تا زمینه ارائه خدمات را برای یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت این استان و حتی میهمانان از سایر مناطق استان‌ها فراهم کند.

سید عبدالله طباطبایی به ۲ مؤلفه پاک‌دستی، تعهد و تخصص در انجام مسئولیت و مأموریت اشاره کرد و گفت: در قرآن کریم به شایستگی ویژگی افراد شایسته برای کسب مدیریت و مسئولیت را برشمرده و بهتر است بر همین اساس افراد در مسئولیت‌ها به کارگیری شوند.

وی تصریح کرد: آنهایی که حکم مسئولیت افراد شایسته را امضا می‌کنند قطعاً در برابر پیشگاه خداوند پاسخی قانع‌کننده خواهند داشت و آنهایی که برخلاف این عمل می‌کنند باید در برابر خداوند متعال و این دنیا و آخرت پاسخگوی انتخاب و تفکر مدیریتی خود باشند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: در کنار تعهد و تخصص، آنچه که در عرصه مدیریتی امروز ما به آن نیاز داریم تدبیری درست و دوراندیشی معقول و منطقی است تا زمینه انجام بهتر امور فراهم آید.

طباطبایی به وضعیت با ثبات بیماری کرونا در استان در سایه یک مدیریت جهادی در سطح استانی و شهرستانی اشاره کرد و افزود: اگر صحبت از دغدغه‌ها و نگرانی گسترش این بیماری در ماه‌های آینده است، قطعاً این هشدارها امکان تحقق و یا عدم تحقق خواهد داشت که بهتر است برای رویارویی با حقیقت عقلانی و منطقی برنامه‌ریزی کرده و درست اقدامات را انجام دهیم.

وی یاد و خاطره شهدای حوزه سلامت را گرامی داشت و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری به شایستگی به این افراد جهادگر لقب شهید مدافع سلامت داده که قطعاً پاداش آنها در نزد خداوند پایدار و ماندگار خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود در کنار دانشگاه علوم پزشکی، جامعه پزشکی و اطبا نیز منفعل در حوزه درمان و بهداشت عمل نکنند بلکه حضور و مشارکت قوی داشته و زمینه بهبود شرایط سلامت جامعه را به وجود آورند.

انتهای پیام/

منبع