به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال امارات در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی پنجشنبه شب در ورزشگاه زعبیل شهر دبی برابر تیم ملی ایران یک بر صفر شکست خورد تا وضعیت نامطمئنی در گروه اول این مسابقات داشته باشد. به دنبال این شکست رسانه های اماراتی به انتقاد از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، تیم ملی فوتبال امارات در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی پنجشنبه شب در ورزشگاه زعبیل شهر دبی برابر تیم ملی ایران یک بر صفر شکست خورد تا وضعیت نامطمئنی در گروه اول این مسابقات داشته باشد.

به دنبال این شکست رسانه های اماراتی به انتقاد از «فان مارویک» سرمربی هلندی تیم ملی کشورشان پرداختند تا صندلی وی لرزان شود و در صورت تداوم این ناکامی ها از کار برکنار شود.

روزنامه الخلیج امارات در مطلبی به انتقاد شدید از مارویک پرداخت و نوشت: او رویای هواداران اماراتی برای صعود به جام جهانی را به یک سراب تبدیل کرده است.

این روزنامه در ادامه مطلبش آورده است: با شکست برابر ایران شانس الأبیض (لقب تیم ملی امارات) برای کسب یکی از دو سهمیه صعود مستقیم به جام جهانی، تا حد زیادی کاهش یافت. ایران با ۹ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی ۷ امتیاز دارد و جبران این تفاوت در مقایسه با قابلیت های فنی تیم ها حتی در ۷ مسابقه باقی مانده دشوار است.

برخی رسانه های دیگر امارات نیز مطالبی با همین محتوا منتشر و تاکید کرده اند که با این عملکرد ضعیف در سه بازی گذشته بعید به نظر می رسد تیم ملی امارات بتواند شرایط مطلوبی در جدول پیدا کند.

تیم ملی امارات در سه بازی گذشته خود صاحب پیروزی نشده و همین امر نگرانی هایی را برای آینده این تیم و از دست دادن شانس رسیدن به جام جهانی ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع