سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه ما مشکلاتمان را فریاد نمی زنیم، گفت: نیازمند این هستیم که شرکت ملی مس تیم فوتبال و باشگاه مس رفسنجان را بیشتر ببیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، محمد ربیعی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در هفته ۱۱ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور افزود: اگر می خواهیم با باشگاه های صدر جدول لیگ برتر کشور رقابت کنیم باید عرضه با تقاضای باشگاه مس با هم همخوانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهر رفسنجان، باشگاه مس و مسئولان ما نجیب هستند اظهار داشت: مس رفسنجان از نظر من شخصیت و هویتی در فوتبال ایران پیدا کرده که حتی اگر دشمنانش هم دوست نداشته باشند، این هویت ایجاد شده و امیدوارم نگاه مسئولان و شرکت صنایع ملی مس به این تیم نگاه بلندمدت و با برنامه ریزی باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این باشگاه طی سه سال گذشته اثبات کرده که می تواند در مسیر درست گام بردارد و کار خود را به خوبی پیش ببرد و اگر سرمایه گذاری و حمایت بشود به جایگاه خوبی می رسد.

وی با بیان اینکه نمی توان در کوتاه مدت به باشگاه های بزرگ کشور رسید گفت: مس و باشگاه گل گهر مسیر درست را در پیش گرفته اند، تیم خوبی هستیم؛ ۶ بازی خارج از خانه و پنج بازی میزبان بودیم و فقط یک باخت داده ایم، این تیم در فاز کاری خوب است و با وجود تمامی سختی ها سعی می کنیم کارمان را به خوبی انجام دهیم.

ربیعی در پاسخ به مشکلاتی که زبان زد شده است، که شرکت ملی مس توجهی به این باشگاه نمی کند و مدیران صنایع ملی مس فقط با کلمات بازی می کنند در حالی که مشکلات کمر تیم را خواهد شکست؛ شما چه نظری در این بخش دارید؟ و با مشکلات چه می کنید؟ گفت: در رابطه با مشکلات چیزی نمی گویم و مصاحبه رسانه ای نمی کنم زیرا اعتقاد دارم که مشکلات باید در درون خانواده حل شود و این از خصوصیات اخلاقی من است.

وی ابراز داشت: روز گذشته قسمت هایی از مشکلاتی که قابل گفتن بودند را اعلام کردم اما با اینکه شما می گویید شرکت ملی مس می خواهد تیمی به نام مس رفسنجان نباشد، موافق نیستم زیرا این تیم در شرکت مس جای گرفته و در سال های گذشته موفق هم بوده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: چندین بار تکرار کردم که عرضه و تقاضا باید در فوتبال همخوانی داشته باشد و در تمامی این سال ها باشگاه از برنامه و هدف گذاری خود جلوتر بوده و ما شاهد این موضوع بودیم.

وی ادامه داد: اگر قرار است که در همه این سال ها بجنگم برای اینکه راندمان تیم را در زمین بالا ببریم و اینکه به لحاظ قدرت و رقابت در حد تیم های بالای جدول باشیم؛ باید به تیم توجه بیشتری بکنیم.

وی افزود: تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران، استقلال و سپاهان اصفهان در لیگ برتر کشور مجزا هستند و تیم گل گهر نیز روند خیلی خوبی دارد و فولاد خوزستان، تراکتورسازی تبریز، مس رفسنجان، ذوب آهن و آلومینیوم اراک و نساجی مازندران نیز خوب کار می کنند که برای دست یافتن به سطح رقابتی بایستی وضعیت تیم مس از لحاظ امکانات، بودجه و شرایط مناسب باشد.

همیشه اشتباهات داوری علیه مس رفسنجان است

ربیعی در خصوص داوری نیز گفت: با همه مشکلات چیزی که همه اهالی داوری می‌دانند این است که همه اشتباهات داوری علیه تیم فوتبال مس رفسنجان بوده است.

وی ادامه داد: اگر امتیازات این اشتباهات را به ما برگردانند الان تیم فوتبال مس رفسنجان جزو سه تیم لیگ برتر کشور می شود.

گل مس رفسنجان به سپاهان دقیق بررسی شود/ بازی شطرنج گونه با سپاهان

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: تیم برتر در نیمه نخست این مسابقه بودیم اما در ۲۰ دقیقه آغازین نیمه دوم تیم سپاهان بهتر بازی کرد و با تغییراتی که از لحاظ سیستم و بدل بازی داشتیم، در ۲۰ دقیقه پایانی بازی نیز تیم برتر میدان شدیم.

وی تاکید کرد: بازی سختی بود اما اگر موقعیت های گلزنی در این مسابقه را تبدیل به گل می کردیم، می توانستیم برنده میدان باشیم.

ربیعی یادآور شد: یک گل هم در این مسابقه وارد دروازه حریف کردیم و کارشناسان داوری نظر بدهند که گل ما درست بود یا نه! این گل باید میلیمتری و دقیق بررسی شود اما در مجموع از نحوه بازی تیمم رضایت دارم بازیکنان تک به تک موارد را اجرا کردند و کمتر موقعیتی به حریف دادیم و موقعیت های ایجاد شده حریف هم روی اشتباهات فردی بود.

وی گفت: شاید در نیمه دوم سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیتی که ختم به ضربه آخر شود را به این تیم ندادیم، مس رفسنجان سازماندهی دفاعی خوبی دارد و در فرصت تعطیلات جام جهانی روی نقاط ضعف تیم کار خواهیم کرد لذا در مجموع از عملکرد این تیم رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: بازی شطرنج گونه و نزدیک به همی از هر ۲ تیم شاهد بودیم و بازیکنان به حریف موقعیت چندانی نمی دادند.

مس تنها تیمی که با ۳ مدافع بازی می کند

وی گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان فصل گذشته تنها تیم لیگ برتر ایران بود که کل بازی ها را با سه مدافع بازی کرد و از وقفه جام جهانی در سال نخست حضورمان در لیگ برتر به این روش روی آوردیم و سال گذشته نیز در هیچ مسابقه ای با چهار مدافع حاضر نشدیم.

ربیعی عنوان کرد: براساس آمار سایت متریکا، ما از لحاظ ایجاد شانس گل، ایجاد حمله و حضور در محوطه جریمه حریفان جزو سه تیم برتر لیگ برتر فوتبال کشور هستیم اما جزو تیم های پایین جدول در نرخ ایجاد فرصت به گل قرار گرفته ایم زیرا فرصت های بسیاری را از دست می دهیم.

وی افزود: امروز فرصت‌های گلزی تیم مس رفسنجان توسط محسن آذرباد، فراز امام علی و سایر نفرات هدر رفت و ما در تمامی بازی ها موقعیت هایی خلق کردیم اما گل نزدیم.

بازیکنان مس رفسنجان در تیم ملی دیده شوند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: سیدمهدی حسینی جزو نفرات تعیین کننده و خوب این تیم است که لایق پوشیدن لباس تیم ملی را دارد و این بازیکن ۲ دوره دعوت شد و لباس تیم ملی را پوشید اما اکنون مربی تیم ملی عوض شده و نظرات خودش را دارد.

وی بیان داشت: علاوه بر حسینی در خط دفاعی، شاهین سلیمان زاده شاهین توکلی، حامد لک، ایمان سلیمانی و فرشید باقری می توانند مورد توجه کادر فنی تیم ملی فوتبال کشور قرار گیرند و دیده شوند.

رفسنجان را دوست دارم

ربیعی در ادامه با اشاره به داشتن قرارداد تا پایان نیم فصل گفت: چهار سال در خدمت مس رفسنجان بوده‌ام و این تیم اکنون مدل بازی خوبی دارد؛ مردم رفسنجان و تیم مس را همچون فرزندم دوست دارم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلاتی برای برپایی اردو داریم که باید رفع شود تا برگزاری اردوهای تدارکاتی در دستور کار قرار گیرد.

بازی امروز ۲ تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان در هفته یازدهم چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس با نتیجه بدون گل خاتمه یافت. تیم فوتبال مس رفسنجان یکبار در این مسابقه گلزنی کرد اما این گل با سوت داور آفساید و مردود اعلام شد.

مس رفسنجان پس از این مسابقه با ۱۴ امتیاز در رتبه هشتم و سپاهان اصفهان با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفته اند و ۲ تیم پس از این بازی به تعطیلات جام جهانی رفته اند و پس از آن مسابقات خود را از سر می گیرند.

انتهای پیام/