عباس‌زاده، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: بخش خصوصی سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری و در مسیر مشگین‌شهر - موبیل انجام داده است.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، محمود عباس‌زاده مشکینی قبل از ظهر دوشنبه در بازدید از راه‌های روستایی مشگین‌شهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه راهسازی در استان اردبیل و مناطق روستایی یکی از اقدامات مهم چندین سال گذشته محسوب می‌شود که به همین منظور اعتبارات خوبی برای مرمت و بهسازی آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یک هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار به راه‌های روستایی استان اختصاص یافته که با این اعتبارات، ۳۰ کیلومتر از مسیر مشگین‌شهر آسفالت‌ریزی می‌شود و درصدد هستیم با تأمین ماشین‌آلات راه‌سازی مشکلات راهداری منطقه را برطرف کرده و با تأمین اعتبارات به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس ادامه داد: ساختمان جدید راهداری مشگین‌شهر افتتاح شد که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه، راه‌های اصلی و فرعی به اندازه یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بهبود یابد، چرا که هم‌اکنون مشکلات عمده‌ای در نگهداری این محورها وجود دارد.

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: بخش خصوصی ۲۵۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری و در مسیر مشگین‌شهر – موبیل انجام داده که به خاطر مشکلات آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر این مسیر از توسعه غافل مانده است که به همین منظور نیاز است تا اقدامات توسعه‌ای در این مسیر هر چه سریع‌تر انجام یابد.

وی بیان کرد: اعتبارات راهداری و راهسازی به صورت ۱۰۰ درصدی اختصاص نمی‌یابد که این موضوع نیز در حال حاضر مشکل‌ساز شده و درصدد هستیم با تأمین اعتبارات در راستای احداث بزرگراه‌ها و چهاربانده‌ کردن جاده‌ها به اهداف خود در راستای بهسازی و توسعه آن دست یابیم.

انتهای پیام/