رضا آستانی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: سرعین از قطب‌های ممتاز گردشگری به عنوان شهر هزار چشمه ایران معروف است که در طول سال میلیون‌ها گردشگر برای استفاده از این آبدرمانی‌ها به سرعین سفر می‌کنند. وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا سطح خدمات ارائه شده در این مراکز ارتقا […]

رضا آستانی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: سرعین از قطب‌های ممتاز گردشگری به عنوان شهر هزار چشمه ایران معروف است که در طول سال میلیون‌ها گردشگر برای استفاده از این آبدرمانی‌ها به سرعین سفر می‌کنند.

وی تصریح کرد: تلاش بر این است تا سطح خدمات ارائه شده در این مراکز ارتقا یافته و خدمات تشریفاتی انجام شده در سطح گردشگری بین‌المللی و مدرن انجام شده و رضایت گردشگران داخلی و خارجی فراهم آید.

مدیرعامل جامعه آبدرمانی‌های اردبیل با بیان اینکه در کنار ۲۸۰ هتل و مرکز اقامتی، ۱۱ دهنه آبدرمانی نیز در سرعین آماده ارائه خدمات هستند، گفت: با احداث آبدرمانی‌های مدرن ما تلاش می‌کنیم تا با مجموعه‌های جهانی در این بخش رقابت کنیم و از همین رو سعی کردیم تا استانداردهای احداث مجموعه‌های جدید را ارتقا ببخشیم.

آستانی احداث هتل و آبدرمانی‌های جدید را در سرعین با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی رو به جلو و مدرن توصیف کرد و افزود: با سرمایه‌گذاری متعدد در این شهرستان امیدواریم در سال‌های پیش رو تحول جدی در بخش گردشگری سرعین و افزایش اقامت گردشگران داخلی و خارجی را در این شهر توریستی ممتاز شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: پارک آبی و کلینیک تخصصی آبدرمانی در سرعین با همت و تلاش سرمایه‌گذاران در حال اجراست که بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این پروژه عظیم با صدها نفر ایجاد فرصت اشتغال در دست اقدام است.

آستانی اضافی کرد: ظرفیت کم نظیری را در سرعین در سال‌های اخیر در حوزه گردشگری به وجود آمده که ۹۰۰ میلیارد تومان در آبدرمانی‌های مدرن این شهر سرمایه‌گذاری را شاهد هستیم.

مدیرعامل جامعه آبدرمانی‌های اردبیل، نمونه این سرمایه‌گذاری موفق را رویال پارک و گاومیش‌گلی سرعین اعلام کرد و ادامه داد: سعی بر این است تا با راه‌اندازی پارک آبی و ۲ مجموعه موج آبی زمینه حضور و ماندگاری گردشگران در این شهرستان مهیا شود.

انتهای پیام/

منبع