به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر چهارشنبه در یادواره شهدای خان‌کندی نمین اظهار کرد: حرکت بی‌نظیری که سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت انجام داد، همچنان از آثار و برکات آن امت اسلامی در حفظ آبرو و حیثیت خود استفاده می‌کند و قطعاً آثار و برکات پرخیر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار رحیم نوعی‌اقدم عصر چهارشنبه در یادواره شهدای خان‌کندی نمین اظهار کرد: حرکت بی‌نظیری که سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت انجام داد، همچنان از آثار و برکات آن امت اسلامی در حفظ آبرو و حیثیت خود استفاده می‌کند و قطعاً آثار و برکات پرخیر و برکت مؤثر آن نیز در آینده نمود بیشتری خواهد یافت.

وی تلاش انجام شده در سوریه، عراق، لبنان و کشورهای اسلامی را برای تقویت جبهه مقاومت و به زیر کشیدن پرچم ظلم و تعدی رژیم صهیونیستی و ایادی کفر منطقه‌ای تصریح کرد: نه تنها شهید سردار سلیمانی پایه‌های استکبار جهانی را در منطقه متزلزل کرد بلکه برای همیشه ریشه غده سرطانی داعش و گروه‌های انحرافی را در منطقه خشکاند.

فرمانده جبهه مقاومت با گرامیداشت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گفت: همه جامعه انسانی و اسلامی مرهون رشادت این فرزند برومند جبهه جهاد و شهادت هستند که برای همیشه عزت، سرفرازی و آزادگی را برای امت‌های اسلامی به ارمغان آورد.

نوعی‌اقدم افزود: امروز نه تنها آمریکا و نظام غرب از خلیج فارس، دریای عمان و سایر مناطق خاورمیانه عقب‌نشینی کردند بلکه فرصتی بی‌نظیر برای امت اسلامی و نشر ارزش‌های دینی فراهم شده تا با فراغ بال بیشتر جامعه اسلامی بتواند ترویج اندیشه‌های ناب محمدی (ص) را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر نیز آنچه که بیشتر نمود پیدا کرد اعتراض به حق مردم به برخی کاستی‌ها و حرکت‌های ضعیف مسئولان و مدیرانی بود که نتوانستند رضایت مردم را در مسیر خدمت‌رسانی شایسته فراهم کنند.

نوعی‌اقدم با بیان اینکه باید مرز اعتراض و اغتشاش را جدا کرد و زمینه بیان مطالبات به حق مردم را به شکل صحیح فراهم کرد، ادامه داد: همه مسئولان باید در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با دلسوزی تمام تلاش کنند تا زمینه برای جلب رضایتمندی مردم نیز فراهم آید.

فرمانده دوران دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع امنیت، آرامش و حریم اهل بیت را گرامی داشت و اضافه کرد: در سایه مجاهدت این فرزندان رشید و برومند کشورمان است که پرچم عزت و سرفرازی در جوامع اسلامی برپا شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم مداحی و شعرخوانی شده و با سفره احسان از میهمانان پذیرایی شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر