فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزهای کشور ایران اسلامی با درایت‌های مرزبانان در امنیت کامل به سر می‌برد و این تلاش‌ها شایسته تقدیر است.

به گزارش آذرمغان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی ‌در جلسه شورای اداری گرمی اظهار داشت: دشمنان اجازه نفوذ به کشورمان را پیدا نخواهند کرد و توطئه‌های آنان ‌یکی پس از دیگری خنثی می‌شود چرا که مرزبانان با تاسی از راه شهدای معزز توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ و اجازه نفوذ به آنان را نمی‌دهند.

وی بیان کرد: به برکت فداکاری‌های رزمندگان ایران اسلامی مرزهای کشورمان آرام بوده و در امنیت کامل به سر می‌برد و توطئه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: اردبیل با بیش از سه هزار و ۴۰۰ شهید والامقام یکی از استان‌های امن کشورمان است و شهیدانی از این خطه تقدیم انقلاب اسلامی شده‌اند که با جان و دل برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته‌ و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

رضایی تصریح کرد: مرزهای کشور ایران اسلامی با درایت‌های مرزبانان در امنیت کامل به سر می‌برد و این تلاش‌ها شایسته تقدیر است و این که مرزبانان نقطه صفر مرزی را انتخاب کرده‌اند نشان از تلاش و مجاهدت‌هایی است که این عزیزان دارند و شهرک‌های سازمانی مدت دوری از خانواده‌ها را کم می‌کند.

وی اظهار کرد: استخدام نیروهای خاص مرزبانی هم در دستور کار است ولی در حال حاضر به دنبال بهبود وضعیت مرزبانان هستیم تا بتوانیم در راستای ارائه خدمات مطلوب به آنان موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/