به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار قنبر کریم‌نژاد عصر چهارشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: سردار «حجازی» در کنار تمام خدماتی که برای انقلاب و میهن اسلامی انجام داد، توانست در خارج از مرزها نیز جبهه مقاومت را انسجامی خاص […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار قنبر کریم‌نژاد عصر چهارشنبه در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» در مسجد قدس اردبیل اظهار کرد: سردار «حجازی» در کنار تمام خدماتی که برای انقلاب و میهن اسلامی انجام داد، توانست در خارج از مرزها نیز جبهه مقاومت را انسجامی خاص بخشیده و حرکت مجاهدان لبنانی و فلسطینی را علیه سردمداران کفر به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی نظم و انسجام خاصی ببخشد.

وی تاریخچه مجاهدت این سردار رشید اسلام را بیان کرد و گفت: در دوران سخت پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سایر فرماندهان رشید این مرز و بوم زمینه شکل‌گیری سپاه را فراهم کرد و در فراگیری بسیج در قالب‌های مختلف نیز نقش‌آفرینی اصلی داشت.

فرمانده و پیشکسوت سپاه پاسداران یک دهه مأموریت و مسئولیت سردار «حجازی» را در مجموعه بسیج کشور یادآور شد و تصریح کرد: در این دوران حساس نه تنها بسیج در محلات و صنوف مختلف شکل گرفت بلکه آراستگی آن را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم تا این مجموعه با انسجام بیشتر حرکتی تحولی را انجام دهد.

کریم‌نژاد از شهید «حجازی» به عنوان پدر موشکی لبنان و جبهه مقاومت یاد کرد و افزود: اگر امروز از سرزمین فلسطین، لبنان و سایر کشورها موشکی علیه رژیم صهیونیستی ارسال می‌شود همه این اقدامات را مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر شهید «حجازی» هستیم که در قوام‌بخشی به جبهه مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

فرمانده و پیشکسوت سپاه پاسداران این مجاهد نستوه را خدمتگزار انقلاب، خادم مردم و مطیع رهبری توصیف کرد و ادامه داد: این شخصیت وارسته با حضور متفکرانه، مؤثر و در عین حال آرام و متین توانست وظیفه خطیر خود را در سنگرهای مختلف به شایستگی نشان داده و انقلاب اسلامی را از هجمه‌های مختلف در امان نگه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در مراسم بزرگداشت سردار «حجازی» تلاوت قرآن، پخش سرود و کلیپ انجام و شرکت‌کنندگان یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر