به همت نهاد پیشرفت شهرستان و با حمایت میز کودک و نوجوان کمیسیون فرهنگی بنیاد علوی سرای پیشرفت کودک و نوجوان در گرمی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش آذرمغان، تفاهم نامه همکاری راه اندازی سرای پیشرفت کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرمی و بنیاد علوی منعقد شد.

تفاهم نامه مشترک بین نهاد پیشرفت و شهرداری گرمی در راستای مهارت آموزی در حوزه های فرهنگی،تربیتی و اجتماعی تحت عنوان راه اندازی سرای پیشرفت کودک و نوجوان توسط نیویورک و نوجوان کمیسیون فرهنگی بنیاد علوی به امضای مسوولان دو دستگاه رسید.

دبیرنهاد پیشرفت شهرستان گرمی در حاشیه این توافقنامه گفت:درپی توافق بعمل آمده بین شهرداری و میز کودک و نوجوان کمیسیون فرهنگی بنیاد علوی مقرر گردید ،بخشی از مکان و امکانات شهرداری گرمی شامل طبقه همکف ،بمدت ۵ سال به میز کودک و نوجوان کمیسیون فرهنگی بنیاد علوی جهت استفاده در امور فرهنگی ،تربیتی و اجتماعی واگذارگردد.

قیطانی اضافه کرد:میز کودک و نوجوان از مکان و امکاناتی که متعلق به شهرداری است درراستای منویات امام راحل (ره)و مقام معظم رهبری،آرمانهای انقلاب و نظام اسلامی و همچنین کمک به بهبود وضعیت فرهنگی ،تربیتی و اجتماعی منطقه استفاده خواهد کرد.

دبیرنهاد پیشرفت گرمی ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه همکاری های دوجانبه جهت تقویت مهارت های کودکان و نوجوانان بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/