سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در حال حاضر پیگیری مشکلات مردم به یکی از اولویت‌های اساسی و مهم تبدیل شده و در این زمینه نمایندگان مجلس جزو پیشگامان استان هستند که نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرده اند. وی بیان کرد: طراحی و تدوین برنامه ها برای رفع مشکلات دورافتاده‌ترین روستاها […]

سیدغنی نظری خانقاه در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: در حال حاضر پیگیری مشکلات مردم به یکی از اولویت‌های اساسی و مهم تبدیل شده و در این زمینه نمایندگان مجلس جزو پیشگامان استان هستند که نسبت به رفع آن‌ها اقدام کرده اند.

وی بیان کرد: طراحی و تدوین برنامه ها برای رفع مشکلات دورافتاده‌ترین روستاها جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه حل و فصل مشکلات با جدیت در دستور کار است، به طوری که با احصاء و شناسایی مناطق روستایی خلخال و کوثر درصدد رفع مشکلات هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: سد نساز شهرستان خلخال به مدت ۱۰ سال در بلاتکلیفی به سر می‌برد که تلاش‌های انجام یافته در راستای فعال‌سازی این پروژه محقق شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته نسبت به گازرسانی، آبرسانی، توسعه بخش کشاورزی و عمرانی اقدامات لازم و اساسی انجام شده است.

نظری‌خانقاه تصریح کرد: پروژه کلور – درام جزو پروژه‌های بزرگی است که زمینه‌ساز تحول بزرگ در استان است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای توسعه جاده‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای نیز گام برداشته و مشکلات موجود را در این زمینه به حداقل برسانیم.

وی بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه به سد بزرگ آبی معیشتی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار داده است که این پروژه در حال حاضر به کارگاه عمرانی تبدیل شده و بی‌شک اجرای این پروژه می‌تواند در توسعه بخش کشاورزی و آبی منطقه نقشی شایان و حائز اهمیت ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع