مههر / به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: این سدهای معیشتی که بالغ بر ۳۰ مورد است، تا پایان دولت سیزدهم با تأمین منابع ملی و استانی تکمیل شده و به نفع کشاورزان […]

مههر /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حامد عاملی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کوثر با حضور وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: این سدهای معیشتی که بالغ بر ۳۰ مورد است، تا پایان دولت سیزدهم با تأمین منابع ملی و استانی تکمیل شده و به نفع کشاورزان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی جایگاه استان اردبیل به ویژه شهرهای جنوبی این استان را در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی یادآور شد و تصریح کرد: خلخال و کوثر با داشتن محصولات باغی و زراعی ممتاز نظیر هیوا، گردو و انار از شهرت منطقه‌ای و ملی برخوردار است.

استاندار اردبیل قول مساعد وزیر جهاد کشاورزی را در تهیه و توزیع نهال پرثمر و نوسازی باغات کوثر یادآور شد و گفت: در تولید و صادرات برند معروف «به» گیوی می‌توان بهتر از این عمل کرد.

عاملی افزود: از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد کوثر اختصاص یافته و قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آبرسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی تلاش مضاعفی را انجام دهد.

استاندار اردبیل از کشاورزان جنوب استان خواست؛ با پایبندی به کشاورزی قراردادی و رعایت الگوی کشت، در سنددار کردن اراضی خود پیشقدم شده تا مشکلات گذشته رفع شود.

انتهای پیام/