به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم از جزئیات حمله به ابوظبی مطلع شده است. سخنگوی «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه هرتزوگ در جریان جزئیات حمله موشکی به ابوظبی قرار گرفته، مدعی شد که خطری متوجه او […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که اسحاق هرتزوگ رئیس این رژیم از جزئیات حمله به ابوظبی مطلع شده است.

سخنگوی «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه هرتزوگ در جریان جزئیات حمله موشکی به ابوظبی قرار گرفته، مدعی شد که خطری متوجه او و هیئت همراهش نیست.

برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند: سازمان اطلاعات اسرائیل از اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی خواسته که فوراً امارات را ترک کند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شده‌اند که سفر هرتزوگ همچنان ادامه خواهد داشت. این رسانه‌ها تاکید کرده‌اند که همزمانی حمله به ابوظبی با سفر هرتزوگ به امارات نشان دهنده تلاشی برای خرابکاری در این سفر است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند: «حوثی‌ها» در حال تحمیل این معادله هستند که اگر یمن مورد حمله امارات و عربستان قرار بگیرد، در مقابل ابوظبی مورد هدف قرار خواهد گرفت.

وزارت دفاع امارات نیز در ادامه در واکنش به حمله انصارالله به ابوظبی مدعی شده که آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است. این وزارتخانه مدعی شده که تمام اقدامات لازم برای محافظت از کشور در برابر حملات انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع