حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و کشورهای اسلامی در استان اردبیل برگزار خواهد شد تا بار دیگر مردم این دیار غیرتمند حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند. وی تصریح کرد: برخلاف سال‌های گذشته که […]

حجت‌الاسلام حسن باقری در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و کشورهای اسلامی در استان اردبیل برگزار خواهد شد تا بار دیگر مردم این دیار غیرتمند حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

وی تصریح کرد: برخلاف سال‌های گذشته که به دلیل کرونا محدودیتی در برگزاری راهپیمایی داشتیم، امسال با فروکش کردن این بیماری راهپیمایی روز جهانی قدس با شرکت آحاد مردم در شهرها و بخش‌های مختلف استان اردبیل از ساعت ۱۱ آغاز شده و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکبار جهانی به سمت مصلاها و میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در اردبیل راهپیمایی از ایستگاه سرعین به سمت بازار و مصلای این شهر برگزار خواهد شد تا با اعلام انزجار مردم از جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی همراهی و پشتیبانی آحاد جامعه را از مردم ستمدیده فلسطین و تلاش برای آزادی قدس شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام باقری افزود: برای راحتی روزه‌داران راهپیمایی این روز به نماز جمعه ختم شده و شرکت‌کنندگان در مصلای اردبیل و خیابان‌های همجوار پای صحبت‌های سخنران این مراسم که رئیس عقیدتی، سیاسی وزارت دفاع است، خواهند نشست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آرمان بلند فلسطین آرمان حیات‌بخش آزادی از یوغ استبداد، استکبار و صهیونیسم جهانی است که قطعاً در آینده نه چندان دور آزادی و عزت امت اسلامی را در این سرزمین الهی و قبله‌گاه اول مسلمین شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: در راهپیمایی امسال تلاش بر این است تا آحاد مختلف جامعه و گروه‌های شرکت‌کننده در این تظاهرات، همراهی و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از ملت‌های مستضعف و مظلوم جهان به ویژه آزادی‌خواهان فلسطینی و لبنانی نشان داده و محکومیت‌های سازمان جهانی و دولت‌های یاوه‌گو را نشان دهند.

انتهای پیام/

منبع