سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از قهرمانی تیمش در سوپرجام فوتبال ایران گفت: به بازیکنانم گفته بودم که تاریخ ساز خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام، اظهار داشت: بابت نتیجه‌ای که گرفتیم و شیوه‌ای که بازی کردیم و در نهایت قهرمانی خیلی خوشحال هستم. تیم حریف را کامل کنترل کردیم، توانستیم یک گل بزنیم و این بازی را بردیم. این برد برای اولین سوپرجام در تاریخ استقلال خوب بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به بازیکنانم گفته بودم که امروز تاریخ‌ساز خواهیم شد. آنها لایق قهرمانی بودند. سخت کار کرده بودیم، در چند جبهه می‌جنگیدیم، امروز هم پاداش خیلی خوبی گرفتیم. تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

ریکاردو به گلزن تیمش اشاره کرد و گفت: برای مثال ارسلان مطهری بیرون از تیم بود اما امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیغام من برای تمام بازیکنان است. اگر خسته شوید و نجنگید انتخابی هم برای سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش اعتقاد و اعتماد داشت و سخت کار کرد. من هم او را به ترکیب تیم بازگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحال هستم. بازی و پیروزی خیلی خوبی بود.

ساپینتو در خصوص اتفاقات پس از بازی، حضور علی فتح‌الله‌زاده در رختکن استقلال و اینکه او به دلیل احساساتی شدن گریه کرده است، توضیح داد: چهار ماهی که سپری کردیم خیلی سخت بود و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. می‌جنگید و کار می‌کنید تا نتیجه بگیرید. از وقتی به استقلال آمدم می‌خواستم جام‌ها را ببرم. این اولین جام است و امیدواریم بیشتر جام ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: با تمام احترام من یک خارجی در کشورتان هستم. امروز آن گونه که باید خوشحالی ما را ندیدید. می‌خواستیم بیشتر از این خوشحال باشیم، اما شرایط موجود رضایت‌بخش نیست. بخش کوچکی از این برد را به تمام مردم ایران که در مشکلات هستند تقدیم می‌کنم و امیدوارم خوشحال باشند. ایران و مردمش را دوست دارم و این مهم‌تر از خوشحالی است که مردم همیشه خوشحال باشند.

انتهای پیام/

منبع