به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اردوی تیم فوتبال استقلال در کشور ترکیه به نیمه خود رسید و شاگردان ساپینتو با تمرینات فشرده‌ای که برای آنها برنامه‌ریزی شده در حال آماده سازی خود برای حضوری پر قدرت در فصل جدید لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی شأن می‌باشند. رامین محرم نژاد پیشکسوت این باشگاه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اردوی تیم فوتبال استقلال در کشور ترکیه به نیمه خود رسید و شاگردان ساپینتو با تمرینات فشرده‌ای که برای آنها برنامه‌ریزی شده در حال آماده سازی خود برای حضوری پر قدرت در فصل جدید لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی شأن می‌باشند.

رامین محرم نژاد پیشکسوت این باشگاه در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در خصوص شرایط آبی پوشان اظهار داشت: نگاهی اجمالی به نقل و انتقالات استقلال نشان می‌دهد عملکرد باشگاه در این خصوص قابل قبول بوده و حتی تیم نسبت به فصل گذشته تقویت شده است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: ساپینتو از آن دسته مربیان برون گرا و هیجانی است که با شور خاصی تیمش را هدایت می‌کند و این هیجان را به بازیکن هم منتقل می‌کند. اتفاقی که در ایران جواب می‌دهد و سابقه هم نشان داده مربیانی که چنین ویژگی‌هایی دارند زمینه موفقیت شأن بیشتر است.

وی افزود: وقتی تیم نسبت به قبل تقویت شده و مربی با تجربه‌ای هم به نیمکت اضافه شده، زمینه تکرار قهرمانی هم در فصل آینده وجود دارد و امیدوارم این اتفاق برای تیم ما روی دهد.

محرم نژاد در خصوص فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: دورنمای این لیگ نشان از ارتقای سطح کیفی آن دارد و آنچه من به عنوان پیش داوری عنوان می‌کنم این است که لیگ بهتر و با کیفیت تری نسبت به فصل گذشته داریم. در این فصل به نظر می‌رسد به جز استقلال که مهم‌ترین مدعی قهرمانی است، پرسپولیس، سپاهان و فولاد هم مدعی قهرمانی باشند و حتی شاید بتوان گل گهر را هم به این جمع اضافه کرد.

ساپینتو می‌تواند استقلال را قهرمان کند/ به آینده خوش‌بین هستم

انتهای پیام/

منبع