تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ژاپن به عنوان صدرنشین راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در چارچوب رقابت‌های بین قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (پنجشنبه ۱۲ آبان) در سومین دیدار خود در گروه B، به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۳ به سود ملی‌پوشان ساحلی کشورمان خاتمه یافت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که دو بازی قبلی خود را مقابل تیم‌های ملی پاراگوئه و آمریکا به ترتیب با نتیجه ۶ بر۲ و ۶ بر۴ به برتری رسیده بود، برای قطعی کردن صدرنشینی و کسب سومین برد به مصاف ژاپن رفت.

امیرحسین اکبری، حمید بهزادپور، موحد محمدپور و مهدی شیرمحمدی برای تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار گلزنی کردند. گل‌های ژاپن را هم محمد معصومی‌پور(گل به خودی)، آکاگوما، کاوای به ثمر رساندند.

سامورایی‌ها سومین قربانی ملی‌پوشان ساحلی ایران/ صعود مقتدرانه تیم ملی به نیمه نهایی

سامورایی‌ها سومین قربانی ملی‌پوشان ساحلی ایران/ صعود مقتدرانه تیم ملی به نیمه نهایی

در میانه‌های وقت دوم محمد علی مختاری با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

محمد معصومی زاده، امیرحسین اکبری، مهدی شیر محمدی، موحد محمدپور، محمدعلی مختاری، سید مهدی میر جلیلی و سعید پیرامون نیز نفرات نیمکت‌نشین ایران در مسابقه بودند.

در سوی مقابل سامورایی‌ها با ترکیب گینوزا، آکاگوما، اوبا، اوزو و ماتسوئو وارد زمین شدند. کاوای، تاناکا، اوساتو، خوزه، سایتو و کیبونو هم نیمکت‌نشینان ژاپن با سرمربیگری تروکی تاباتا بودند.

شاگردان نامداری با این برد ۹ امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رفتند. تیم ملی روز شنبه دیدار مرحله نیمه نهایی را برابر میزبان مسابقات، یعنی امارات برگزار می‌کند. دیگر مسابقه این مرحله بین برزیل و پاراگوئه است.

سامورایی‌ها سومین قربانی ملی‌پوشان ساحلی ایران/ صعود مقتدرانه تیم ملی به نیمه نهایی

سامورایی‌ها سومین قربانی ملی‌پوشان ساحلی ایران/ صعود مقتدرانه تیم ملی به نیمه نهایی

امروز در گروه A هم دو دیدار برگزار شد که در بازی اول اسپانیا ۴ بر صفر عربستان را مغلوب کرد و تیم‌های برزیل و امارات برای تعیین صدرنشین به مصاف هم رفتند که برزیلی‌ها مقابل میزبان مسابقات با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسیدند. با این نتایج برزیل به عنوان صدرنشین و امارات تیم دوم گروه A به نیمه‌نهایی صعود کردند.

برهمین اساس دو دیدار نیمه‌نهایی بین تیم‌های برزیل – پاراگوئه و ایران – امارات روز شنبه ۱۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی مسابقات، تیم‌های اول و دوم هر گروه فردا (جمعه) استراحت خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم دو گروه هم برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم با هم به رقابت خواهند پرداخت.

برنامه دیدارهای نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها به شرح زیر است:

شنبه ۱۴ آبان (نیمه نهایی)، برزیل– پاراگوئه، ساعت ۱۸:۱۵

شنبه ۱۴ آبان (نیمه نهایی)، ایران – امارات، ساعت ۱۹:۳۰

یکشنبه ۱۵ آبان (رده‌بندی)، بازنده‌های دو بازی نیمه نهایی ساعت ۱۸:۱۵

یکشنبه ۱۵ آبان (فینال)، برنده‌های دو بازی نیمه نهایی، ساعت ۱۹:۳۰

انتهای پیام/