به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلام‌الله صفری بعدازظهر شنبه در جلسه آمادگی نواحی و مناطق برای بازگشایی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای انسانی مدارس استان و کتب درسی تا ۱۵ شهریور ماه ساماندهی می‌شوند تا با آمادگی کامل به استقبال پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان برویم. وی با بیان اینکه تمامی رفتارهای مدیران در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلام‌الله صفری بعدازظهر شنبه در جلسه آمادگی نواحی و مناطق برای بازگشایی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای انسانی مدارس استان و کتب درسی تا ۱۵ شهریور ماه ساماندهی می‌شوند تا با آمادگی کامل به استقبال پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان برویم.

وی با بیان اینکه تمامی رفتارهای مدیران در دولت سیزدهم برگرفته از ارزش‌های ناب اسلامی است، گفت: نقش نظارتی، هدایت و تسهیل‌گرانه از جمله وظایف یک مدیر خوب بوده و تواضع، مدارا با مردم و صداقت مشخصه اصلی مدیران در دولت مردمی سیزدهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: همواره به رشد و تعالی سازمان فکر کنیم مدیران باید خود مهارت‌های لازم در تمامی زمینه‌ها را دارا باشند، تا به محبوبیت خود بیفزایند و تبعیض و ناعدالتی در تمامی امورات خود را کاهش دهند تا نارضایتی ایجاد نشود.

صفری مدیریت در آموزش و پرورش را کاری جمعی و مشارکتی عنوان کرد و با تاکید بر توجه ویژه به مناطق محروم گفت: برای تحقق این هدف باید عدالت تربیتی و آموزشی اتفاق بیفتد و همه امکانات در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و زیرساخت‌های آموزشی مبنای عدالت توزیع شود.

وی با اشاره به اینکه بدون تحقق اهداف تربیتی و آموزشی، همه جامعه آسیب می‌بیند، افزود: برای تحقق این هدف باید از ظرفیت نخبگان جامعه و همه ظرفیت دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع