به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر نیر اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در گرو کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی متخصص اتفاق می‌افتد و این آموزش در بین جوانان توسط فنی و حرفه‌ای شهرستان باید هر چه بیشتر انجام گیرد. وی با گرامیداشت روز خانواده و فرا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر نیر اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی در گرو کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی متخصص اتفاق می‌افتد و این آموزش در بین جوانان توسط فنی و حرفه‌ای شهرستان باید هر چه بیشتر انجام گیرد.

وی با گرامیداشت روز خانواده و فرا رسیدن ایام مباهله تصریح کرد: در روز مباهله پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) با خانواده خود در این جریان حضور داشتند و این نشان از اهمیت خانواده در نزد پیامبر و ائمه دارد.

امام جمعه شهرستان نیر احداث مدرسه روستای ویرثق را یادآور شد و گفت: اعتبار این مدرسه تأمین شده و امیدواریم عملیات احداث آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

حجت‌الاسلام نعمتی برقراری حجاب در جامعه را از اقدامات شاخص نیروی انتظامی دانست و افزود: ضروری است تا مردم در اجرای این طرح نیروی انتظامی را یاری کنند.

وی از مسئولان میراث فرهنگی استان و شهرستان خواست تا در راستای ساماندهی منطقه توریستی بولاغلار طرح ارائه داده و از سرمایه‌گذاران حمایت جدی کنند.

انتهای پیام/

منبع