کاظم دبیر در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی در ساعات اولیه، پایانی ادارات و همزمانی خروج کارکنان و دانش‌آموزان در شهرهای مختلف، قرار شد ساعات ادارات تغییر پیدا کند. وی تصریح کرد: بر اساس ارائه گزارش پلیس راهور، مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش در راه‌اندازی […]

کاظم دبیر در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: با توجه به مشکلات ترافیکی در ساعات اولیه، پایانی ادارات و همزمانی خروج کارکنان و دانش‌آموزان در شهرهای مختلف، قرار شد ساعات ادارات تغییر پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس ارائه گزارش پلیس راهور، مجموعه شهرداری و آموزش و پرورش در راه‌اندازی سرویس مدارس و کنترل بار ترافیکی ضرورت تغییر کار ساعت اداری را در شهر اردبیل احساس کردیم از همین رو مقرر شد ساعات اداری در ادارات استان اردبیل از هشت صبح تا ۱۴ عصر باشد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: روزهای پنجشنبه نیز ساعات ادارات هشت صبح تا ۱۳ ظهر تعریف شده و کارکنان در ساعات مقرر باید به ارائه خدمات بپردازند.

دبیر در مورد ساعات کاری بانک‌ها نیز افزود: ساعت کاری بانک‌ها نیز از هشت صبح تا ۱۳ عصر تعریف شده و هموطنان می‌توانند کارهای اداری و بانکی خود را در ساعات مقرر انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم با تغییر ساعات فعالیت ادارات از بار ترافیکی سطح شهر به ویژه در ساعات ظهر کاسته شده و دانش‌آموزان و اولیای آنها به راحتی بتوانند تردد انجام دهند.

دبیر اضافه کرد: در کنار این امر مقرر شد سرویس مدارس فعالیت خود را آغاز کنند تا در روزهایی که تا پایان سال تحصیلی باقی مانده، جابجایی دانش‌آموزان از طریق سرویس مدارس انجام شده و از بار ترافیکی نیز کاسته شود.

وی بیان کرد: با حضوری شدن مدارس از ۱۴ فروردین و همزمانی شروع و پایان ساعات ادارات، ما با بار ترافیکی و گلایه‌های مردمی روبه‌رو بودیم که انتظار می‌رود با تغییر ساعات کاری ادارات در کنار کارکنان، دانش‌آموزان و اولیای آنها نیز به راحتی تردد خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع