به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، طیب امینی ظهر پنجشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان نمین با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز مشکل نان در سطح شهرستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: در مسیرهایی اصلی که مهمانان حضور خواهند داشت نانوایان به هیچ وجه تعطیل نخواهند بود. وی با اشاره به اینکه مشکل […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، طیب امینی ظهر پنجشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان نمین با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز مشکل نان در سطح شهرستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: در مسیرهایی اصلی که مهمانان حضور خواهند داشت نانوایان به هیچ وجه تعطیل نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مشکل آرد نداریم بیان کرد: آرد اضافه برای ایام نوروز پیش بینی کرده‌ایم فرمانداری و بخشداری‌ها برحسب نیاز در اختیار نانوایان قرار خواهند داد.

فرماندار نمین به افزایش بازدیدهای میدانی و تلفیقی فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، بخشداران و دهیاران اشاره و افزود: پخت نان در مسیر اصلی شهر نمین تا ساعت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.

امینی با اشاره به اینکه نانوایان به هیچ وجه در پخت نان کوتاهی نکنند اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف فرمانداری و بخشداری‌ها را مطلع کنند.

انتهای پیام/

منبع