سرهنگ جواد تقوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مأموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند. وی افزود: طی عملیاتی هوشمندانه سارق تحت […]

سرهنگ جواد تقوی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مأموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

وی افزود: طی عملیاتی هوشمندانه سارق تحت تعقیب در روستای «حاجی سیف‌لو» شهرستان مشگین شهر به دام مأموران نیروی انتظامی افتاد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه این سارق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و پلیس اجازه خدشه‌دار کردن آن را به سارقان و افراد هنجارشکن نخواهد داد.

سرهنگ تقوی با اشاره به انجام بازجویی‌های پلیسی افزود: سارق دستگیر شده اقدام به سرقت طلا و گوشی تلفن همراه به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های «کرج» و «سراب» کرده بود.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از سرقت‌ها همکاری مردم با پلیس است، ادامه داد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر