به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کاظم دبیر بعد از ظهر شنبه در بازدید از ساختمان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان نمین، با اشاره به اینکه نماد نظام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها هستند اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد امکانات این واحدها را ارتقا دهیم. وی هدف از این بازدید را شناسایی مشکلات و کمبود این واحدها دانست […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کاظم دبیر بعد از ظهر شنبه در بازدید از ساختمان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان نمین، با اشاره به اینکه نماد نظام فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها هستند اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد امکانات این واحدها را ارتقا دهیم.

وی هدف از این بازدید را شناسایی مشکلات و کمبود این واحدها دانست و گفت: تعمیر خودروها و تغییرات جزئی در چند روز آینده و مشکلات اساسی را در طول یک سال آینده حل خواهیم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با تاکید بر آراستگی اتاق‌های ادارات افزود: دولت در جهت رفع مشکلات کارکنان بر آمده است و کارکنان نیز باید با تمام انرژی در خدمت مردم باشند.

طیب امینی فرماندار شهرستان نمین نیز در جریان این بازید به مشکلات فرمانداری و بخشداری‌ها اشاره و اظهار کرد: فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان نمین با مشکل کمبود نیرو مواجه است.

وی از جمله مشکلات فرمانداری و بخشداری‌ها را مستهلک شدن خودروها دانست و گفت: ساختمان فرمانداری نمین با کمبود جا مواجه است و ساختمان اداری بخشداری آبی بیگلو نیاز به بازسازی مجدد دارد.

انتهای پیام/

منبع