علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: انتصاب محمد مخبر با سابقه ارزشمند مدیریتی به سمت معاون اول رئیس جمهور می‌تواند یک آغاز خوب برای ساختن ایرانی قوی باشد تا بتوانیم شاهد حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها با مدیریتی قوی و توانمند در کشورمان باشیم. وی بیان کرد: دکتر مخبر در حوزه‌های فعالیتی […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: انتصاب محمد مخبر با سابقه ارزشمند مدیریتی به سمت معاون اول رئیس جمهور می‌تواند یک آغاز خوب برای ساختن ایرانی قوی باشد تا بتوانیم شاهد حل بسیاری از مشکلات و دغدغه‌ها با مدیریتی قوی و توانمند در کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: دکتر مخبر در حوزه‌های فعالیتی خود تحولات مثبت ساختاری و فرآیندی ایجاد کرده و این نقطه مثبت و عطفی برای شروع فعالیت او در این عرصه نیز خواهد بود.

نیکزاد ضمن آرزوی توفیق برای محمد مخبر و اسماعیلی در مسئولیت‌های جدید گفت: امیدواریم همگام و در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات کشور گام برداشته تا بتوانیم مشکلات و موانع را برطرف و در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

وی تصریح کرد: محمد مخبر در طول فعالیت خود به عنوان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز اقدامات شایسته و در خور شأنی انجام داده که شایسته تقدیر و قدردانی است.

انتهای پیام/

منبع