حسن محمدی‌ادیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: رویداد گردشگری ۲۰۲۳ظرفیت مهمی برای جذب سرمایه گذاران بزرگ گردشگری در استان است و باید از این ظرفیت استفاده شود. وی گفت: کمیته‌های رویداد ۲۰۲۳ در استان تشکیل شده است تا این رویداد برای استان دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری و جذب گردشگری داشته […]

حسن محمدی‌ادیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: رویداد گردشگری ۲۰۲۳ظرفیت مهمی برای جذب سرمایه گذاران بزرگ گردشگری در استان است و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی گفت: کمیته‌های رویداد ۲۰۲۳ در استان تشکیل شده است تا این رویداد برای استان دستاوردهای خوبی در حوزه گردشگری و جذب گردشگری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی وگردشگری استان اردبیل بیان کرد: غرفه ویژه‌ای در نمایشگاه بین المللی گردشگری برای اردبیل تدارک دیده شده و این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و فرصتی بزرگ برای معرفی استان است.

محمدی‌ادیب بیان کرد: درقالب رویداد ۲۰۲۳ نشست سفرای عضو اکو در ونشست وزرای کشورهای عضواکو در اردبیل برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای این امر انجام شده است.

وی از اهتمام ویژه صداوسیما و خبرنگاران و فضای مجازی درقالب پوشش این رویداد قدردانی کرد و گفت: در حوزه تبلیغات این رویداد هم برنامه‌ریزی خوبی صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: نیاز است برگزاری مسابقات ورزشی وجشنواره ها درقالب این رویداد دراستان بیشتر شود و تولیدات استان هم با برند اردبیل ۲۰۲۳باشد.

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی اردبیل از رویداد گردشگری ۲۰۲۳ برای جذب سرمایه گذاران خارجی و افزایش حضور گردشگران خارجی در استان استفاده شود و دراین زمینه اقدامات عملی انجام شود.

محمدی‌ادیب گفت: نیاز است در کنار تشکیل ستاد استانی رویداد ۲۰۲۳ ستاد ملی هم به تشکیل شود تا مطالبات استان دراین ستاد ارائه و تحقق یابد.

وی بیان کرد: برند گردشگری استان در سطح کشور و کشورهای عضو اکو معرفی شود و این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب و هدفمند است.

مدیرکل میراث فرهنگی وصنایع دستی وگردشگری استان اردبیل ادامه داد: باید از ظرفیت این رویداد برای افزایش سهمیه گردشگران خارجی در استان استفاده شود که این امر می‌تواند رونق گردشگری واقتصادی استان را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: ظرفیت تاریخی و فرهنگی استان در قالب این رویداد به طور ویژه معرفی می شود تا جایگاه تاریخ وفرهنگ استان در دنیا معرفی شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار