نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گرمی تعریف چندانی ندارد.

سیدحمایت میرزاده با اشاره به آخرین وضعیت ویروس کرونا در گرمی اظهار داشت: متاسفانه یکی از مشکلات حادی که در زمینه مقابله با بحران کرونا وجود دارد این است که این بیماری جدی گرفته نمی‌شود که امیدواریم فضای مجازی و رسانه‌ها در این زمینه بسیج شوند و برای اطلاع‌رسانی تمام اهتمام خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به این که عدم توجه به هشدارها سبب ادامه رفت‌ و آمدها است بیان کرد: متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان تعریف چندانی ندارد و به دلیل مهاجرت‌های کارگران فصلی از گیلان و مازندران شرایط نامناسبی در این شهرستان پدید می‌آید.

نماینده مردم گرمی در مجلس بیان کرد: دید و بازدید و صله ارحام به عنوان یک اعتقاد و باور دیرینه در ایران اسلامی پذیرفته شده است ولی مردم می‌توانند زمان دیگری را برای این عمل انتخاب کنند چرا که در حال حاضر دید و بازدید به منزله عیدی دادن کرونا به همدیگر است و هیچ دستاورد دیگری ندارد.

میرزاده بیان کرد: از مردم خواهشمندیم برای کنترل این ویروس جدی در خانه‌ها بمانند و هیچ رفت و آمدی نداشته باشند و اگر به این مسئله بی‌توجهی نشان دهند بدون شک این بیماری دامان خود و اطرافیانشان را می‌گیرد و هیچ وقت از عواقب نافرجام آن در امان نخواهند ماند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر منع تردد در این شهرستان نداریم ولی رفت و آمدها کنترل می‌شود اما با توجه به این که هیچ جایی برای اسکان در شهر گرمی وجود ندارد از مردم انتظار می‌رود برای آمدن به این شهر خود را به زحمت نیندازند و برای شکست کرونا همدلی و مشارکت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم