امام جمعه گرمی گفت: شهرستان گرمی از محرومیت‌ها رنج می‌برد و بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده شرمنده خانواده‌هایشان هستند.

جلسه شورای اداری با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و محرومیت‌زدایی به عنوان محوری‌ترین مسئله در این جلسه مطرح شد و به اجرای طرح محرومیت‌زدایی به عنوان یکی از طرح‌های مهم و ضروری در منطقه تاکید شد.

حجت‌الاسلام یدالله صفری در این جلسه اظهار داشت: شهرستان گرمی از محرومیت‌ها رنج می‌برد و بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده شرمنده خانواده‌هایشان هستند.

وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهرستان گرمی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفر به این شهرستان فرمودند که اگر می‌خواهید محرومیت‌ را ببنید به این شهرستان سفر کنید.

صفری از این که بنیاد مستعضعفان توانسته امید را در دل جوانان و محرومان زنده کند خرسندیم و این بنیاد در راستای محرومیت‌زدایی گرمی اقدامات اساسی قابل توجهی انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: انتظار داریم تا با انجام اقدامات بنیاد مستضعفان در این شهرستان شاهد محرومیت‌زدایی از این شهر مرزی استان اردبیل باشیم.

بنیاد مستضعفان امید را در بین مردم شهرستان گرمی زنده می‌کند

نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس اظهار کرد: از این که امروز شاهد حضور رئیس بنیاد مستعضفان در این شهرستان هستیم خوشحالیم و بی‌شک حضور این مسئول امید را در بین مردم شهرستان زنده خواهد کرد.

سیدحمایت میرزاده گرمی را به عنوان یکی از شهرستان‌های مورد نظر برای اجرای طرح محرومیت‌زدایی انتخاب شده است اظهار کرد: بی‌شک با اقدامات انجام یافته توسط بنیاد مستضعفان به طور اساسی در توسعه و محرومیت‌زدایی منطقه گام برداشته شود.

وی گفت: گرمی ظرفیت‌های مختلفی در بخش‌های مختلف دارد و باید برای شکوفایی این منطقه از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا تحول عظیمی در بخش اقتصادی منطقه ایجاد شود.

میرزاده از توسعه صنایع دستی در شهرستان گرمی خبر داد و افزود: ایجاد مشاغل خرد در این شهرستان می‌تواند بسار مهم باشد که بنیاد مستضعفان بی‌شک با حمایت از طرح‌های اشتغال می‌تواند شور و نشاط را در بین مردم منطقه ایجاد کند.

وی تصریح کرد: از این که امروز بنیاد مستضعفان با مطاعلات علمی و راهبردی توانسته چهره محرومیت را از بسیاری از شهرهای محروم کشور بردارد بیان کرد: از این مسئله بسیار خوشحالیم و بی‌شک در آینده نیز با برنامه‌ریزی با حمایت‌های همه‌جانبه توسط این بنیاد شهرستان گرمی پویایی اقتصادی را به خود خواهد گرفت.

بنیاد مستضعفان محرومیت را از شهرستان گرمی رفع می‌کند

فرماندار گرمی با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی توسط بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در این شهرستان اظهار کرد: بی‌شک در آینده با اقدامات این دو بنیاد چهره محرومیت از شهرستان گرمی برداشته خواهد شد.

ابراهیم امامی بیان کرد: شهرستان گرمی در بخش‌های مختلف ظرفیت‌های مختلفی دارد به طوری که توانسته در تولید بسیاری از محصولات پیشگام باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیز اظهار کرد: شهرستان مرزی گرمی ۳۱۱ شهید ، ۷۲۶ جانباز ۲۳ آزاده و دو شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و شهید ۱۳ ساله مرحمت بالازاده نیز از شهرستان مرزی گرمی است.

امامی توسعه گیاهان دارویی و سرمایه‌گذاری در شیرآلات و توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای را از اقدامات مهم انجام داده شده در این شهرستان برشمرد و گفت: بی‌شک با برنامه‌ریزی‌های اساسی و حمایت بنیاد مستضعفان گام اساسی در توسعه شهرستان گرمی برداشته خواهد شد.