پس ارسال‌ها انتظار، زمین چمن فوتبال و پیست دو ومیدانی ایثار گرمی با حمایت بنیاد مستضعفان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ظهر امروز و طی آیینی بالاخره بعد از سال‌ها چشم انتظاری، بعنوان یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران و بخصوص علاقه مندان رشته ورزشی فوتبال، زمین چمن مصنوعی استادیوم ایثار شهرستان گرمی با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان، توسط استاندار اردبیل و جمعی از مسوولان و دبیر نهاد پیشرفت گرمی افتتاح و به بهره برداری رسید.

دبیرنهاد پیشرفت شهرستان گرمی درحاشیه بهره برداری ازاین پروژه گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهر گرمی و پیست دو و میدانی دور زمین از محل اعتبارات ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به بهره برداری رسید.

 

 

علی قیطانی با بیان اینکه زمین این مکان ورزشی که سالها بود بدلیل شرایط نامطلوب جزو مطالبات ورزشکاران شهرستان بود ادامه دا: با بهره برداری این زمین فوتبال، شرایط مطلوبی برای ورزش جوانان در شهرستان فراهم خواهد شد.

لازم به یادآوری است که‌ شهرستان گرمی با وجود داشتن استعدادهای خوب در زمینه فوتبال از داشتن یک زمین چمن استاندارد محروم بود که این اتفاق به یمن فعالیت‌های بنیاد مستضعفان در گرمی رخ داد و موجب خوشحالی فوتبالیست های این شهر شد.

انتهای پیام/