به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی رسولیان عصر چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: باید تلاش کنیم با هموارسازی مسیر تولید، ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌های بهبود معیشت مردم و توسعه پایدار مهیا شود. وی با بیان اینکه تأمین زمین صنعتی و اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی رسولیان عصر چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: باید تلاش کنیم با هموارسازی مسیر تولید، ضمن اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌های بهبود معیشت مردم و توسعه پایدار مهیا شود.

وی با بیان اینکه تأمین زمین صنعتی و اجرای زیرساخت‌ها دو وظیفه اصلی این سازمان برای حمایت از تولید است، افزود: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تلاش می‌کند تا با توسعه شهرک‌های صنعتی و اجرای زیرساخت‌های مناسب، نسبت به توسعه صنعتی کشور کمک کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: تأمین فضای کسب و کار مناسب در کنار تأمین منابع مالی و نیروی انسانی از دیگر لازمه‌های ارتقای تولید است و اگر فضای کسب و کار مساعد نباشد به طور حتم سرمایه گذاران نمی‌توانند به تولید خود ادامه دهند.

رسولیان ادامه داد: با توجه به شرایط مناسب شهرستان پارس آباد برای احداث صنایع تبدیلی باید تلاش شود از این فضای کسب و کار به نحو احسنت استفاده شود و محصولات تولیدی این منطقه دارای ارزش افزوده مضاعف شوند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات توسعه‌ای و زیرساختی، بسته‌های حمایتی مختلف نیز به سرمایه گذاران ارائه می‌شود تا واحدهای تولیدی با استفاده از این حمایت‌ها بتوانند تولید، بهره وری و دانش واحدهای تولیدی خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر