یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: عزم دولت برای فعال‌سازی واحدهای راکد در استان مورد توجه واقع شده و در این زمینه لازم است تا همکاری دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران مورد توجه باشد تا هر چه سریع‌تر وضعیت واحدها تعیین تکلیف شود. وی بیان کرد: با توجه به این که […]

یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: عزم دولت برای فعال‌سازی واحدهای راکد در استان مورد توجه واقع شده و در این زمینه لازم است تا همکاری دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران مورد توجه باشد تا هر چه سریع‌تر وضعیت واحدها تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که از سوی سرمایه‌گذاران تقاضای زمین در شهرک‌های صنعتی وجود دارد اما با کمبود زمین مواجه هستیم بنابراین در این زمینه لازم است زمین‌های راکد و غیرفعال به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود تا بتوانیم با پرداخت تسهیلات برای حمایت از تولید و کارآفرینی نسبت به تسهیل امور و رفع موانع حوزه تولید اقدامات اساسی انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای تامین زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه تولید و اشتغال بسیار مهم و اساسی بوده که باید با هماهنگی بانک‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مد نظر باشد تا بتوانیم با تامین زیرساخت‌ها و تسهیلات ویژه برای توسعه اقتصاد و اشتغال گام‌های اساسی برداریم.

عبداللهی عابد خاطرنشان کرد: هماهنگی بانک‌ها با متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ضروری بوده و در این زمینه ارائه تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کارآفرینی جزو اولویت‌های اساسی است که نباید مورد بی‌توجهی واقع شود که به همین منظور باید هماهنگی‌های لازم در این ارتباط محقق شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه بتوانیم برای بهبود وضعیت اقتصادی استان گام‌های اساسی و هدفمند برداشته شود که نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و لازم در این زمینه هستیم که به همین منظور باید تمهیدات اساسی برای حل مشکلات موجود گام‌های اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار