علی اکبر محرابیان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در سفر به اردبیل، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد خاموشی های گسترده در زمستان نباشیم. وی تصریح کرد: شرکت گاز در تلاش است تا با تأمین نیازمندی های کشور در نیمه دوم تجربه خاموشی های سال‌های گذشته […]

علی اکبر محرابیان در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در سفر به اردبیل، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا امسال برخلاف سال‌های گذشته شاهد خاموشی های گسترده در زمستان نباشیم.

وی تصریح کرد: شرکت گاز در تلاش است تا با تأمین نیازمندی های کشور در نیمه دوم تجربه خاموشی های سال‌های گذشته را نداشته باشیم و امیدواریم این امر در کشور محقق شود.

وزیر نیرو اردبیل را جز شهرهای دارای تنش آبی ندانست و گفت: اردبیل تا ۱۰ سال آینده نیز در زمره این شهرها قرار نخواهد گرفت و با سدهای ایجاد شده در این استان نیاز آبی اردبیل تأمین می شود.

محرابیان بر تکمیل سد عنبران تا پایان امسال تاکید کرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این سد از سوی وزرات نیرو تأمین خواهد شد.

احداث سد عنبران تا پایان سال به اتمام می رسد

وزیر نیرو گفت:‌ تا پایان سال با اختصاص اعتبارات لازم از سوی وزارت نیرو، احداث سد عنبران باید به اتمام برسد.

محرابیان اظهار کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این سد تأمین می شود و با به کارگیری تمام قوا و نیروهای پیمانکاری باید این سد تا پایان سال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اتمام ساخت سد، شبکه این سد نیز باید به مرحله بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: زمان اجرای این سد به درازا کشیده شده به طوری که کلنگ‌زنی آن در سال ۹۰ انجام شده و صرف یک دهه برای احداث چنین پروژه‌هایی قابل قبول نیست.

وزیر نیرو منطقه عنبران را از مناطق محروم استان اردبیل اعلام کرد و گفت: در نظر داریم تا با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این سد به اتمام رسیده و آن را برای بهره‌برداری در اختیار مردم منطقه قرار دهیم.

محرابیان با تبریک هفته وحدت و میلاد پربرکت حضرت محمد مصطفی (ص) افزود: برادران اهل سنت شهر عنبران شایسته خدمات شایانی از سوی دولت هستند و آیت‌الله رئیسی نیز بر خدمات‌رسانی مناطق محروم تاکید فراوان دارند.

انتهای پیام/

منبع