سردار نصرت‌الله سیف در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: تاکید مؤکد مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا حضور مردم در انتخابات پیش رو به منزله این است که مردم دست رد به سینه دشمن زده و تمام دسیسه‌چینی‌های […]

سردار نصرت‌الله سیف در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: تاکید مؤکد مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا حضور مردم در انتخابات پیش رو به منزله این است که مردم دست رد به سینه دشمن زده و تمام دسیسه‌چینی‌های عاجزانه آنان را به ناامیدی تبدیل کنند که به امید خدا در انتخابات پیش رو با اخذ ۴۰ میلیون رأی خواهیم دید که رکورد انتخابات گذشته در کشور شکسته می‌شود.

وی انتخابات پیش رو را یک انتخابات منحصر بفرد عنوان و اضافه کرد: اکنون دشمنان ۴۰ ساله انقلاب بعد از عجز و ناتوانی در تمامی تهدیدات و تحریم‌های خود چشم به رویداد ملی و مهم کشور ما دوخته‌اند تا با تخریب وجهه انتخابات ۲۸ خرداد لطمه‌ای به انقلاب اسلامی وارد آورند و در این برهه از زمان ارزشی که بیش از هر چیز دیگری نیاز اصلی کشور و ایستادگی انقلاب بوده بصیرت و آگاهی مردم نسبت به مسائل امنیتی و حفاظتی ملی و فراملی است.

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین تصریح کرد: اصلی‌ترین دغدغه دشمنان ما از سال‌های گذشته تا به اکنون جلوگیری از صدور انقلاب به مرزهای فراتر از ایران بوده تا به این شیوه انقلاب اسلامی را محدود و سرکوب کنند که خوشبختانه هیچ یک از این توطئه‌های ضدانقلابی آنان تا به امروز عملیاتی نشده که هیچ امروز انقلاب ما با گسترش در کشورهای محور مقاومت عامل نجات بشر شده است.

سردار سیف ادامه داد: امروز انقلابی که ۴ دهه از انواع تهدیدات و تحریم‌ها مصون مانده، در بین مستضعفان و مسلمانان جهان به عنوان تنها الگوی مبارزه با استکبار جهانی شناخته می‌شود و این موضوع سبب فخر و مباهات ماست.

وی به ناامنی‌های داخلی و جنگ تحمیلی در کشور اشاره و اذعان کرد: در این سال‌ها دشمنان هر چه تلاش کردند تا با نفوذ در مدیریت انقلاب سبب نا امنی داخلی شوند هرگز موفق نشدند طوری که در مقاطع مختلف گروهک‌های ضدانقلابی و نیروهای رژیم بعث و استکبار جهانی با در سر داشتن اهداف شوم ارزش‌های مختلفی را در کشور ما نشانه رفتند اما هیچ یک تا به امروز بر کشور ایران اسلامی غالب نگشته‌اند.

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین عجز و ناتوانی استکبار جهانی در حمله به ارزش‌های انقلاب را تنها دلیل حمله به کشورهای محور مقاومت در دنیا دانست و گفت: امروز اگر در یمن، لبنان، سوریه و مناطق دیگر شاهد جنگ و ایجاد نا امنی هستیم به این دلیل است که نقشه غلبه دشمن بر انقلاب و ایران اسلامی ناکام مانده و این شیطان مرموز به حمله به کشورهای محور مقاومت روی آورده است و همین شکست‌های تحمیلی و ترتیبی سبب شده تا آمریکا زخم عمیقی را بر پیکره خود احساس کند.

شرکت در انتخابات تجدید بیعت با امام امت است

سردار سیف در بخش دیگری از سخنان خود به نقشه‌های دشمن برای جلوگیری از برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر ما مردم غیور ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته در موعد مقر ردر پای صندوق‌های رأی حاضر شویم بی‌شک بعد از ایامی دولتی مقتدر و صالح را در کنار خود خواهیم دید و بی‌شک این مهم حاصل غیرت ملی و تدابیر مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: حضرت آقا به عنوان فرمانده کل قوا به تمام ایران دستور دادند که حتماً در این روز سرنوشت‌ساز در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رکورد انتخابات گذشته در کشور را بشکنیم تا عجز و ناتوانی دشمن در برابر انقلاب مقتدر و ملت غیور ایران تکرار شود.

این مسئول همچنین خاطرنشان کرد: با انتخاب فردی اصلح و انقلابی در انتخاب پیش رو بی‌شک دست برتری در دنیا خواهیم داشت که این مهم اعتبار ایران اسلامی در دنیا را دو چندان خواهد کرد.

سردار سیف با خوش‌بینی به آینده افزود: روزهای خوبی در انتظار ایران اسلامی است که با انتخاب فرد بایسته و شایسته یقین داریم تحریم‌ها شکسته شده و پیروزی‌های پی در پی عاید میهن و مردم ما خواهد شد که بی‌شک حضور مردم در پای صندوق‌های رأی این پیروزی را به ارمغان می‌آورد.

وی مردم استان اردبیل را انقلابی و متدین دانست و یادآور شد: به حمد الهی آوازه استان اردبیل در کشور ما بی‌نظیر است و اردبیل این شهرت را بی‌شک مدیون حضور در عرصه‌های مختلف و درخشش در صفحه زرین انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع