پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه استان‌ها: بزرگان نظام در جلسات مختلف بر لزوم بهره‌برداری از نیروی انسانی وفادار به انقلاب و آرمان‌های آن داشته‌اند و بر همین رویه دولت مردمی سیزدهم هم از همان ابتدا بر این مهم تأکید داشت که نیروهای با سابقه مخدوش را مورد استفاده قرار ندهد. گرچه […]

پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، گروه استان‌ها: بزرگان نظام در جلسات مختلف بر لزوم بهره‌برداری از نیروی انسانی وفادار به انقلاب و آرمان‌های آن داشته‌اند و بر همین رویه دولت مردمی سیزدهم هم از همان ابتدا بر این مهم تأکید داشت که نیروهای با سابقه مخدوش را مورد استفاده قرار ندهد.

گرچه این مهم در برخی از موارد با تناقض‌هایی همراه بوده که پس از اطلاع یافتن مسئولین ارشد دولتی نسبت به خطاهای صورت گرفته شاهد اصلاح رویه بودیم اما گویا در پس بی‌دقتی‌های نظارتی همچنان به کارگیری مدیران اصلاح‌طلب در بخش‌هایی از دستگاه‌ها ادامه دارد.

در هفته جاری خبری مبنی بر انتصاب مدیر استانی یکی از شرکت‌های بزرگ دولتی ذیل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد که مسئولان دلسوز استان اردبیل را از ایجاد تغییرات در رویه‌های سابق دولت به نفع مردم ناامید کرد.

روی کارآمدن جریان اصلاح‌طلبی در سایه غفلت مسئولین وزارت رفاه

در هفته جاری، سرپرست کنون شرکت دخانیات ایران، وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که پیش از عید به این سمت انتخاب شد، در اقدامی عجیب و به دور از انتظار، مدیر استان اردبیل این شرکت را از بین چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلب استان که در نگاه موثرین انقلابی استان وجهه قابل قبولی ندارد انتخاب کرد.

«علیرضا غریبی» که از نامزدهای شورای اسلامی شهر مورد حمایت شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان بود با حمایت کامل جریان اصلاح‌طلبی در سال ۱۳۹۶ به این شورا راه یافت و در دوره‌های مختلف فعالیت اجتماعی و سیاسی خود وابستگی به جریان اصلاح‌طلب را در رزومه خود دارد.

انتخاب یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلبی آن‌هم در سال منتهی به انتخابات مجلس با سابقه‌ای که جریان اصلاح‌طلب در بهره‌برداری از منابع مالی در اختیار شرکت‌های دولتی در راستای منافع انتخاباتی خود دارند این شائبه را مجدد مطرح می‌کند که در پشت پرده‌ای ناشناخته، جریانی از قدرت و ثروت با نفوذ در دولت مردمی سیزدهم و با غفلت دستگاه ارشد وزارتی ناظر بر این بنگاه‌های اقتصادی مجدد به دنبال بازگشت خود به قدرت هستند.

بنا بر اطلاع کسب شده توسط پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، بخشی از نمایندگان استان هم از این انتصاب گلایه‌هایی را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کرده‌اند که تاکنون نتیجه و ثمری برای برگشت این تصمیم نداشته است. تصمیمی که در صورت امتداد و احتمالاً توسعه تصمیمات مشابه، زمینه را برای بازگشت جریان غرب‌گرا به عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر