به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی در نشست با جمعی از فعالان ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان اظهار کرد: باید در رابطه با تأمین زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی در استان بیشتر تلاش کنیم که این کار با احساس مسؤولیت تمام دلسوزان امکان پذیر است. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی در نشست با جمعی از فعالان ستاد مردمی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در استان اظهار کرد: باید در رابطه با تأمین زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی در استان بیشتر تلاش کنیم که این کار با احساس مسؤولیت تمام دلسوزان امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه کار سختی در مجموعه استانداری خواهیم داشت افزود: این مسؤولیت سنگین زمانی نتیجه خواهد داد که مردم نسبت به عملکرد و کارهای انجام شده رضایت داشته باشند و ماهم در قبال مردم و خداوند باید پاسخگو باشیم.

سیدحامد عاملی تصریح کرد: برای تأمین زیرساخت‌های اقتصادی منطقه و توزیع متوازن امکانات تلاش می‌کنیم و منابع موجود تأمین شده نیز در این حوزه سرمایه گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد استانداری اردبیل در دولت مردمی بر مبنای اقتصاد و اشتغال خواهد بود و با دعوت از سرمایه گذاران دارای اهلیت به استان، پروژه‌هایی که برای اشتغال تأثیر مستقیم دارد شناسایی و مبنای پیگیری قرار خواهند گرفت.

استاندار اردبیل بیان کرد: اعتبار و منابع پروژه‌های اقتصادی با همفکری و پیگیری مجموعه استانداری، نمایندگان و سایر عوامل تأمین می‌شود تا آیندگان از ثمرات این طرح‌ها بهره مند شوند.

او با تاکید بر اینکه برنامه ریزی ها باید بر مبنای علم و منطق باشد گفت: در سفرهای شهرستانی با اقشار دیدار خواهیم کرد و با همفکری بیشتر در حد وسع از افراد شایسته و دلسوز به نظام و انقلاب در پست‌های مختلف بهره مند می‌شویم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه هیچ نیتی جز خدمت به مردم و استان نداشته گفت: باید از روش‌های دیگر برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم تا نتایج و عملکرد در شأن و جایگاه استان باشد.

وی با بیان اینکه بنا به وظیفه از زحمات شما زحمتکشان تقدیر و تشکر می‌شود ادامه داد: همه بر اساس احساس تکلیف در راستای خدمت به کشور در انتخابات فعالیت کردیم و امیدوارم این انتخاب منشأ خیر و برکت برای کشور و استانمان باشد.

انتهای پیام/

منبع