علی بیگ در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سومین رویداد به صورت کشوری و دومین دوره مقدماتی استانی تولید محتوای دیجیتال با مشارکت ۲۰ تیم از مناطق مختلف استان برگزار شده و مراحل نهایی خود را سپری می‌کند. وی تصریح کرد: این رویداد به صورت همزمان با سراسر کشور، در مرکز […]

علی بیگ در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: سومین رویداد به صورت کشوری و دومین دوره مقدماتی استانی تولید محتوای دیجیتال با مشارکت ۲۰ تیم از مناطق مختلف استان برگزار شده و مراحل نهایی خود را سپری می‌کند.

وی تصریح کرد: این رویداد به صورت همزمان با سراسر کشور، در مرکز استان نیز از ۱۲ آبان ماه شروع شده و تا ۱۴ آبان ماه در مهدیه اردبیل در حال برگزاری است.

دبیر سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل گفت: این رویداد در ۳ بخش پویانمایی، نرم‌افزار موبایل و بازی‌های یارانه‌ای در حال برگزاری است که ما سعی کردیم از ظرفیت تمام تیم‌های تولید محتوا استفاده کنیم.

بیگ افزود: موضوعات استانی برای این رویداد در نظر گرفته شده که در بخش پویانمایی معضلات استان به صورت متنوع از سوی تیم‌ها انتخاب و روی آن کارهای تخصصی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در بحث نرم‌افزاری تربیت، آموزش و همچنین موضوع اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده و بیشترین تمرکز ما در این حوزه خواهد بود.

بیگ اضافه کرد: در بخش بازی‌های یارانه‌ای نیز موضوع مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم تعیین شده و به صورت ویژه یادبود شهید مرحمت بالازاده به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی و ۱۳ آبان انتخاب شده است.

وی بیان کرد: در مدت ۴۸ ساعت شرکت‌کنندگان حق خروج از این مجموعه را نداشته و برای هر بخش داوران و ناظرانی مجزا در نظر گرفته شده تا نسبت به رفع اشکال و داوری آثار اقدام کنند.

بیگ ادامه داد: فردا تیم‌های برتر و منتخب سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج انجام خواهد شد تا از بین ۲۰ تیم شرکت‌کننده، تیم برتر راهی مسابقه سراسری که همزمان با هفته بسیج برگزار خواهد شد، اعزام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ما سعی کردیم در کنار استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج از سایر تیم‌های تولید محتوای استان که به صورت تخصصی فعالیت دارند در قالب فراخوان دعوت کنیم تا بعد از گزینش تیم‌های منتخب در این رویداد حضور پیدا کنند.

بیگ تصریح کرد: ۲۰ تیم شرکت‌کننده شامل ۴ تیم خواهران و ۱۶ تیم برادران است که در ساختمانی مجزا رقابت خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: ۱۰ تیم در بخش پویانمایی، ۸ تیم در بخش تولید نرم‌افزار و ۲ تیم نیز در تولید بازی‌های یارانه‌ای با هم رقابت می‌کنند.

دبیر سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل افزود: تیم‌های برتر مورد حمایت پارک علم و فناوری قرار می‌گیرند تا از مزایای مراکز شتاب‌دهی استفاده کرده و تیم اول استان نیز در رقابت نهایی حاضر خواهد شد.

بیگ خاطرنشان کرد: ما برای اولین بار از مسئولان کشوری خواستیم تا موضوع را به صورت آزاد به استان‌ها واگذار کنند تا بر اساس شرایط استانی موضوعات انتخاب و تولید آثار به انجام برسد.

انتهای پیام/

منبع