به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوا اظهار کرد: این حرکت می تواند سرآغازی برای حضور قویتر در فضای مجازی باشد. وی اظهار کرد: ما آدم های بافکر و خلاقی داریم […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوا اظهار کرد: این حرکت می تواند سرآغازی برای حضور قویتر در فضای مجازی باشد.

وی اظهار کرد: ما آدم های بافکر و خلاقی داریم و اگر پیام های انقلاب از طریق این قبیل فعالیت ها از جمله انیمیشن، بازی و نرم افزار ارائه شود، بسیار ارزشمند است.

وزیر کشور با بیان اینکه بسیاری از این افراد سفارش کار از کشورهای خارجی دارند گفت: ما این ایده ها رو می گیریم و از هر کدام از تولیدات که امکان عملیاتی شدن داشته باشد استفاده خواهیم کرد.

وحیدی شناسایی استعدادها و شکوفا کردن این استعدادها را از جمله اقدامات ارزشمند بسیج عنوان کرد و افزود: قطعا ایده هایی که در چارچوب کاری وزارت کشور باشد حمایت خواهند شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار