یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: بیکاری دروازه ورود به انواع بزه‌ها و جرایم اجتماعی است و از این حیث باید ایجاد اشتغال و تنوع آن به نحوی باشد تا چهره فقر را از استان بزداید. وی با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های اشتغال در استان در سایه توجه به ظرفیت […]

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، اظهار کرد: بیکاری دروازه ورود به انواع بزه‌ها و جرایم اجتماعی است و از این حیث باید ایجاد اشتغال و تنوع آن به نحوی باشد تا چهره فقر را از استان بزداید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد فرصت‌های اشتغال در استان در سایه توجه به ظرفیت بخش خصوصی میسر خواهد شد، خاطرنشان کرد: اقدام برای کاستن از مشکلات مردم با بکارگیری نیروهای فعال و جوان جامعه سبب خواهد شد تا علاوه بر ارتقای شاخص‌های اقتصادی بتوانیم در مسیر بالندگی و شکوفایی استان نیز گام برداریم.

سرپرست معاونت هاهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل با تاکید بر حمایت از حوزه تولید و اشتغال به نفع مردم بیان کرد: این اقدامات گامی برای ایجاد اشتغال و کاستن از مشکلات است تا بتوانند بدون وابستگی اقتصادی در استان‌های خود مستقر شده و جلوی مهاجرت‌های بی رویه با هدف دستیابی به اشتغال نیز گرفته شود.

عبداللهی رعایت قانون از سوی بنگاه های اقتصادی بزرگ استان در تامین حقوق دستگاه‌ها را ضروری خواند و تصریح کرد: مشکلات بانکی و بیمه‌ای، صدور مجوز بین دستگاهی و زیست محیطی باید برای طرح‌ها و واحدهای تولیدی بدون کمترین بروکراسی مرتفع شده و نیازی به رفت و آمدهای مکرر و بیهوده برای اخذ مجوزها وجود نداشته باشد.

وی همچنین پیگیری روند تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان را یادآور شد و بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به اردبیل مصوبات خوبی به نفع تولید و اشتغال را شاهد بودیم که امیدواریم با عملی شدن آنها زمینه برای جلب و جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در اردبیل فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع