به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، یارگیری استقلال در نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر ریکاردو ساپینتو یک پیام واضح برای همه مدعیان این فصل دارد. آبی‌ها قرار است با استفاده از بازیکنان سرعتی و تهاجمی به مراتب نسبت به فصل گذشته که عنوان قهرمانی را به دست آوردند، هجومی تر و زهراگین تر در […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، یارگیری استقلال در نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر ریکاردو ساپینتو یک پیام واضح برای همه مدعیان این فصل دارد. آبی‌ها قرار است با استفاده از بازیکنان سرعتی و تهاجمی به مراتب نسبت به فصل گذشته که عنوان قهرمانی را به دست آوردند، هجومی تر و زهراگین تر در خط حمله بازی کنند.

جذب رضا میرزایی برای بازی در جناح راست بعلاوه محمد محبی در کنار کوین یامگا با حضور صالح حردانی و حتی سبحان خاقانی می‌تواند از سمت راست آبی پوشان جناحی پویا، رونده و حمله‌ور بسازد که به خوبی توان خلق موقعیت را دارد. آبی‌ها در سمت چپ هم با در اختیار داشتن جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی شرایط خوبی دارند و قرار است محمد نادری هم به آنها اضافه شود تا تعادل بین دو جناح چپ و راست حفظ شود.

حفظ آرمان رمضانی و ارسلان مطهری از مهاجمان فصل گذشته و اضافه کردن سجاد شهباززاده و کاوه رضایی با حضور کوین یامگا می‌تواند چهره‌ای خطرناک از خط حمله آبی پوشان بسازد. به خصوص که پشت سر این نفرات بازیکن تکنیکی و خلاقی مثل عزیزبک آمانوف حضور دارد و قدری با فاصله تر هم یک پاس دهنده شش‌دانگ مثل مهدی پور بازی می‌کند.

استقلال فصل گذشته با اینکه بهترین عملکرد را در کارهای تدافعی داشت و همین عملکرد فوق‌العاده آنها باعث شد تا با کمترین گل خورده در تاریخ رقابتهای لیگ برتر و بدون شکست قهرمان این مسابقات شوند، در فاز تهاجمی خیلی زهراگین نبود و اغلب پیروزی‌های این تیم هم با حداقل گل به دست می‌آمد.

به نظر می‌رسد ساپینتو قصد ساخت استقلالی به مراتب تهاجمی‌تر از تیم فصل قبل دارد و جذب مهره‌های زیاد در فاز تهاجمی این فرضیه را ایجاد می‌کند که چه بسا در فصل جدید باید شاهد تیمی تهاجمی‌تر و گلزن تر نسبت به فصل قبل باشیم.

اگر ساپینتو بتواند در کنار حفظ اقتدار این تیم در خط دفاعی ساختار تهاجمی را هم متحول کند، دست به کار بزرگی زده شانس تکرار قهرمانی را در این تیم بالا می‌برد.

انتهای پیام/

منبع