به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم با پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل فجر سپاسی شیراز همراه شد تا اختلاف در بالای جدول بیشتر شود. آبی‌پوشان پایتخت ۴۷ امتیازی شدند تا سرخ‌ها با اشتباه حامد لک در چارچوب دروازه این تیم گل […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته نوزدهم با پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل فجر سپاسی شیراز همراه شد تا اختلاف در بالای جدول بیشتر شود.

آبی‌پوشان پایتخت ۴۷ امتیازی شدند تا سرخ‌ها با اشتباه حامد لک در چارچوب دروازه این تیم گل تساوی را از گل گهر سیرجان دریافت کرده و با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

بازی با پای ضعیف حامد لک با اشتباه او در جریان دیدار با سیرجانی‌ها همراه بود تا انتقاد از دروازه‌بان اول پرسپولیس به اوج خود برسد. همین موضوع حضور احمد گوهری دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس را برای ایستادن در چارچوب دروازه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان را قوت داد تا احتمال تغییر از سوی کادر فنی پرسپولیس تقویت پیدا کند.

با این حال یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بدون توجه به این انتقادات قصد دارد بار دیگر از حامد لک در دروازه تیمش استفاده کند. سرمربی پرسپولیس نمی‌خواهد اعتماد به نفس لک را زیر سوال ببرد تا او بابت هر اشتباه در دروازه با استرس ناشی از نیمکت نشینی روبرو شود. از این رو حامد لک همچنان از دروازه پرسپولیس حفاظت می‌کند تا بار دیگر فرصت جبران پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹ دوشنبه هفته جاری در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

منبع