به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور ایران پیرامون برجام واکنش نشان داد. بر اساس این گزارش، میخائیل اولیانوف در واکنش به اتهامات رابرت مالی علیه ایران در پیامی توئیتری با بیان اینکه هنوز برای بدبین شدن خیلی زود است، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی مستقر در وین به اظهارات نماینده ویژه آمریکا در امور ایران پیرامون برجام واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، میخائیل اولیانوف در واکنش به اتهامات رابرت مالی علیه ایران در پیامی توئیتری با بیان اینکه هنوز برای بدبین شدن خیلی زود است، افزود که مذاکرات وین بزودی از سرگرفته خواهد شد.

این دیپلمات روس افزود: احیای برجام با شانس واقعی مواجه است هرچند که ضمانت کاملی هم برای آن نیست. بنابراین طرف‌ها باید با ابراز خلاقیت در زمان خود موانع باقیمانده را رفع کنند.

گفتنی است که رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران بامداد جمعه در گفتگو با نشریه پولیتیکو ایران را به عدم همکاری برای ازسرگیری مذاکرات وین به منظور احیای برجام متهم کرده بود.

انتهای پیام/

منبع