در روزی که امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت امکان حضور در جام جهانی فوتبال را از دست داد؛ تیم ملی بسکتبال نیز در آزادی به چین باخت تا شانسش برای جهانی شدن تا حد زیادی کمرنگ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا، در بیستمین روز از آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ بسته ورزشی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از ایرنا با منتخبی از اخبار، حواشی و گزارش‌های ورزش ایران و جهان تقدیم شما می‌شود. با ما همراه باشید.

قرعه‌کشی دور یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس؛ فینال زودرس بین پپ و کلوپ

تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول برگزارکننده‌ مهم‌ترین بازی مرحله‌ یک‌هشتم نهایی رقابت‌های جام اتحادیه فوتبال انگلیس خواهند بود. جزییات بیشتر را در اینجا بخوانید.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

شوک به تیم ملی ایران؛ «امید ابراهیمی» جام جهانی را از دست داد

امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله پا حدود ۲ ماه به دور از میادین خواهد بود و شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد. ادامه خبر در اینجا قابل دسترسی است.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

سورپرایز بزرگِ فهرست تیم ملی سنگال؛ سادیو مانه به جام جهانی رسید

با وجود اینکه اعلام شده بود سادیو مانه به دلیل مصدومیت جام جهانی را از دست می‌دهد اما فوق ستاره تیم بایرن‌مونیخ در فهرست نهایی سرمربی شیرهای ترانگا حضور دارد. اطلاعات تکمیلی را در اینجا مشاهده کنید.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

لیگ برتر کشتی آزاد؛ برتری یزدانی و قاسم‌پور در روز شکست نخودی و کریمی

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با برگزاری ۲ مسابقه پیگیری شد که در جریان آن حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور از سد رقبای خود گذشتند. توضیحات بیشتر در اینجا قابل رویت خواهد بود.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

فهرست نهایی اسپانیا مشخص شد؛ غیبت راموس، دخیا، پیکه و کپا

فهرست تیم ملی فوتبال اسپانیا برای جام جهانی در شرایطی اعلام شد که بازیکنان بزرگی چون سرخیو راموس، داوید دخیا، جرارد پیکه و کپا آریزابالاگا در آن جایی ندارند. برای اطلاع از ادامه‌ی این خبر روی اینجا کلیک کنید.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

دیوار چین از بسکتبالیست‌های ایران بلندتر بود؛ شاگردان ارمغانی در انتظار معجزه

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم جام جهانی ۲۰۲۳، برابر چین شکست خورد تا کارش برای صعود به جام جهانی به اما و اگر کشیده شود. مشروح این خبر را در اینجا مطالعه کنید.

روز ناامید شدن امیدهای فوتبال و بسکتبال

انتهای پیام/