معاون رئیس‌جمهور گفت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به‌طوری که در حوزه غذا و دارو نیز اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

به گزارش آذرمغان به نقل از تسنیم، محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون در شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته‌ایم به‌طوری که اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند.

وی افزود: علی‌رغم شدیدترین تحریم‌ها در زمان حاضر ایران به یک کارگاه بزرگ‌ ساخت‌وساز تبدیل شده و پیروزی از آن ملت ایران است و تاکنون تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم و در میزان پرداختی خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز افزایش 5.9درصدی داریم.

نوبخت هدف از سفر به استان اردبیل را پیگیری وضعیت پروژه‌های عمرانی استان اردبیل عنوان کرد و گفت: در سفر امروز مصوب شد اعتبارات پروژه‌های سفر ریاست جمهوری استان اردبیل نیز باید به‌صورت کامل و 100درصدی اختصاص یابد.

معاون رئیس جمهور از الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این لایحه را تقدیم خواهیم کرد و پروژه الحاق شبکه ریلی اردبیل به شمال استان اردبیل به‌ویژه پارس‌آباد و حوزه قفقاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های جهش تولید نیز در استان اردبیل در مبنای کار قرار دارد و این پروژه‌ها نیز همراه با پروژه‌های نیمه‌کاره عمرانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه دولت کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده است گفت: دولت کنار اجرای پروژه‌های بزرگ در استان اردبیل وارد فاز محرومیت‌زدایی نیز شده است و در این راستا طرح مسکن محرومان با جدیت پیگیری و اجرا می‌شود.

نوبخت ادامه داد: ایجاد اشتغال برای 11 هزار و 233 نفر نیز با اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در استان اردبیل در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم جوابگوی جوانان بیکار و مطالبات این قشر در منطقه باشیم.

انتهای پیام/