به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در اردبیل اظهار کرد: ارتباطات و روابط عمومی به دلیل در برداشتن فرآیندهای مهمی مانند پیوند با افکار عمومی، دیدن رخدادها، شنیدن پیشنهادها و انتقادات کارشناسی و سازنده مخاطبان از عناصر مؤثر در دستیابی به درک […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید حامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در اردبیل اظهار کرد: ارتباطات و روابط عمومی به دلیل در برداشتن فرآیندهای مهمی مانند پیوند با افکار عمومی، دیدن رخدادها، شنیدن پیشنهادها و انتقادات کارشناسی و سازنده مخاطبان از عناصر مؤثر در دستیابی به درک متقابل و تعامل دولت‌ها با مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه قواعد اساسی نهفته در بطن این دانش‌ها همچون آگاهی‌بخشی به جامعه در کلام‌الله مجید و آموزه‌های غنی اسلامی نیز مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: در آغازین سال قرن که قرنی پرافتخارتر برای ایران اسلامی خواهد بود، روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران این عرصه در استان اردبیل تبریک می‌گویم.

استاندار اردبیل به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان توصیه کرد با اشراف به این حقیقت که روشنگری صادقانه، شفافیت و اقناع افکار عمومی، الزامات گام‌سپاری موفقیت‌آمیز در این راه هستند، از فعالیت‌های تحلیل‌محور و روزآمد دست‌اندرکاران روابط عمومی دستگاه تحت مسئولیت خود به طور جدی حمایت کنند.

عاملی افزود: با این اقدام مدیران دستگاه‌های اجرایی و در سایه همت و کار مضاعف این قشر، پویایی بیشتر در خدمت‌رسانی به مردم را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های ارتباطاتی همچنین باید با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری، از لحظه لحظه ایام مسئولیت خود برای انجام دقیق و صحیح وظیفه از جمله تقویت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در استان استفاده کنند.

عاملی به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها در مدیریت وضعیت کنونی اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازارهای استان موجود است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اقلامی که برای آنها قیمت‌گذاری شده، با نرخ مصوب عرضه می‌شوند و با این اوصاف توجیهی برای احتکار کالاها وجود نداشته و تمام اقلام مورد نیاز مردم از جمله روغن، مرغ، لبنیات و تخم‌مرغ در بازار موجود است.

عاملی افزایش قیمت غیرمنطقی کالاهایی که ارتباطی با کالاهای اعلام شده ندارند را تخلف دانست و بر لزوم نظارت مستمر بر قیمت سایر اجناس تاکید کرد.

وی بیان کرد: مرغ به میزان کافی و مازاد بر نیاز استان اردبیل تولید می‌شود و به میزان کافی در بازار نیز موجود بوده و نظارت‌های لازم بر عرضه آن انجام می‌شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در زمینه آرد نیز هیچ مشکلی به لحاظ تأمین و توزیع آرد در بین نانوایان و شهرستان‌های استان وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع