به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رحیم یونسی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهارت آموز اردبیلی برای کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت کشوری ۲۲ ساعت به رقابت پرداخت و رتبه برتر را به دست آورد. وی با بیان اینکه این مسابقه از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، رحیم یونسی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهارت آموز اردبیلی برای کسب مدال طلای مسابقات ملی مهارت کشوری ۲۲ ساعت به رقابت پرداخت و رتبه برتر را به دست آورد.

وی با بیان اینکه این مسابقه از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، گفت: «محمد کریمی» در رشته کابینت سازی کارگاه صنایع چوب توانست با پشت سر گذاشتن رقیبان خود مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

یونسی افزود: برگزیدگان بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده‌سازی به چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در سال ٢٠٢۴ در شهر لئون کشور فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر